Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lineage II

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-11-07 12:07

Nån som vet om detta spel kommer till mac?

Inte för att jag har hört talas om Lineage II förrän nu, men eftersom ettan gjorde det förstår jag inte varför inte tvåan skulle göra det.

  • Medlem
  • 2002-11-10 21:31

Oklart, men jag kan säga att jag inte är så sugen, spelade Lineage i närmare 8 månader. Skrapade på mig en lvl 49 Elf och en lvl 42 Knight, det som fick mig att sluta var det urusla stödet från tillverkaren. Tragiskt men sant. Eftersom spelet är Koreanskt från början så är allt tiltat som det är på de Koreanska servrarna vilka vi Europeer inte får spela på. Dock får Koreanerna spela hos oss och vet därmed i viss mån vad som kommer att ske. Detta kombinerat med det faktum att den enda class som spelas i Korea är Knights (dvs de är / blir bäst oavsett) gör att det lätt går troll i det hela.

Men det var kul så länge det varade sa staffylokocken.

Nån som vet om de har ändrat sin metod för att provspela? Kunde man inte prova i en månad och sen betala om man vill fortsätta.

Jag är lite sugen att köra igen, men har ingen lust att skicka mitt VISA-nummer innan jag börjar.

Spelet är ju en smula segt, men jag har aldrig varit med om nåt så massivt multiplayer förut. Kul!

Det finns väl en Linux-port till Ultima Online? Nån borde fixa så den går att köra under X

Annars kan man vänta på Shadowbane... och vänta... och vänta...

  • Oregistrerad
  • 2002-11-17 19:10

Kollade in en film och lite bilder på gamespot och spelet ser otroligt lovande ut. Men antagligen kommer det kräva en rätt hyfsad dator och en fet uppkoppling.

1
Bevaka tråden