Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

vilka typer av poster får rapporteras?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag läser "Note: This is ONLY to be used to report spam, advertising messages, and problematic (harassment, fighting, or rude) posts." Tycker moderatorerna så också eller är det till exempel okej att använda funktionen när man tycker att en tråd bör delas?

Rapportera på bara .. helt lugnt för mig iaf.. viktiga grejor tas hand om på en gång och mindre viktiga kanske tar någon dag innan man orkar fixa det.. om vi ens tycker att det är värt att fixa. Sitter ju även och jobbar nu.. läser och skriver mest mellan kompileringarna och "kafferasterna".. och de andra moderatorerna är lite paus just nu.. men rapportera på bara som sagt!

Skriv även tydligt vad ni vill ska göras isåfall!

sis: och jo.. jag läste det du skickade.. blir konstigt att dela av där.. men gör kanske det ändå.. får se när jag ätit

"får se när jag ätit"

Hehe. Jag tror inte att det blir så konstigt.. en helt ny fråga dök upp i ett helt nytt stycke, det är ju bara att klippa därifrån. Aretes inlägg har ingenting med trådens ursprungsmening att göra och inte heller mitt efterföljande.

1
Bevaka tråden