Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

credit till detta forum

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hoppas forumet håller stilen. Som det är nu är folket perfekt, ödmjuka men kan ändå ge konstruktiv kritik det är verkligen det bästa.

Fortsätt så.

VA-nice people

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-10-23 22:40

Virtuellt, artificiellt trevligt folk? Tack Herr Dubb! Forumet har lyckats.

Det enda som verkar uppröra folk just nu är avatar-storleken....(så det är väl ett bra betyg)

Helt ärligt så håller jag med, 99musik känns som ett riktigt trevligt ställe, och det är allas förtjänst!

  • Oregistrerad
  • 2004-10-23 23:00

Storleken har ingen betydelse.....hävdar iaf många av oss män

  • Oregistrerad
  • 2004-10-23 23:17

Jo, speciellt alla vi som måste nöja oss med våra små avatars. Ehh.. vänta nu... äh, never mind.

Tycker också att detta är ett mysigt ställe. Har sidan på snabbkommando på tangentbordet

Ett jäkla stort problem är att jag kommer på mig själv med att sitta här och ödsla min dyrbara tid på det här stället istället för att skapa framtida storsäljare, hur kan ni göra så? Skäms!

Jo, nu är det riktigt mysigt här.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-10-24 01:40

Instämmer också detta att det väldans bra stämmning på forumet har varit på andra forum som det har varit rena pajkastningen och förtal och annat elände så det är skönt att det inte är så här också.
För min del har jag hittat tillbaks till mitt musikspelande igen det keyboard jag hade innan samlades det mest damm på tyvärr än att jag spelade på det.
Är det inte så att kunna traktera instrument, sjunga är lugnade bra för själen man blir harmonisk av det. Jag ser på en del elever på min skola som har skrivsvårigheter allmänt svårt att sitta stilla under lektioner, blev mer harmoniska plus att dom fick mer självkänsla av att kunna spela eller sjunga det är ingen som skrattar åt någon som råkar sjunga falskt eller spela fel. Barnen blir lugnare av detta, bättre självkänsla. Med andra ord rena stimulansen för hjärnkontoret.

1
Bevaka tråden