Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

m505 bra köp??

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag överväger att köpa en slimmad PDA med bra batteriprestande, i huvudsak för att ha textdokument och enkla filemaker-reg på fickan.

Palm m505 verkar i perfekt men skärmen... Blir inte klok över om m505 är ett bra alterantiv, eftersom läsbarhet är ett "key issue".

Ngn med erfarenheter av denna PDA?

Har precis sålt min 505.
Den var bra, men någon vidare färgskärm var det inte.
Har skaffat Sony Clié 770clie.
Den bästa färgskärmen på pda marknaden skulle jag tro + att du får en mp3 spelare på köpet.
skaffa the missingsync så funkar den perfekt på mac.missingsync

Låter som ett bra köp. Såg via pricerunner att den kostade drygt 6600:-, ganska dyrt alltså. Synkar din Sony med Entourage? Var köpte du den och till vilket pris (inkl moms)?
Ska förstås också bli spännande att följa produktsläpp fr Palm, 705-modellen är på G, enl förhandssnacket med monokrom-skärm men det kan förstås vara förhandsdimma. Man kan också hoppas att Apple levererar en PDA efter den 7/1...

Citat:

Låter som ett bra köp. Såg via pricerunner att den kostade drygt 6600:-, ganska dyrt alltså. Synkar din Sony med Entourage? Var köpte du den och till vilket pris (inkl moms)?
Ska förstås också bli spännande att följa produktsläpp fr Palm, 705-modellen är på G, enl förhandssnacket med monokrom-skärm men det kan förstås vara förhandsdimma. Man kan också hoppas att Apple levererar en PDA efter den 7/1...

Synkar mot entourage utan problem.
Köpte den i London för 3 veckor sedan, vet inte var man kan hitta den här. Borde gå att hitta den på en webbshop.
Kände inte till 705:an, ska bli intressant att se. Däremot tror vi inte får någon Apple PDA på länge tyvärr.
Men som sagt Sony Clié finns och den verkar kusligt lik Tibook i stil. Det ser riktigt snyggt ut på mitt skrivbord.

1
Bevaka tråden