Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Smarta tillbehör till Powerbook/iBook

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

http://www.powerbook1.com har en massa smarta tillbehör till bärbara Macar. T ex reseladdare som laddar din bärbara genom cigarettuttaget osv.

Finns dessa prylar i Sverige?

Road Tools Podium CoolPad

Universal Auto adapter

Klear Screen Powerbook screen cleaner

  • Medlem
  • 2001-06-17 00:25

Jag vet att tex Macoteket har eladaptrar, andra prylar finns. Det som inte finns här kan man ju alltid beställa, tar ofta bara 2-3 dar att få grejor från USA eller UK.

Klear screen är väl en av de onödigaste prylarna nånsin förresten?

En kompis till mig har en sån där soldriven grej som gör att han kan köra sin bärbara även när han inte kan komma åt strömuttag. Fast nu när han köpt en ny TiPB kanske jag kan sno den av honom då uttaget till datorn är annorlunda än de äldre PowerBöckerna.

Själv har jag en liten lampa som kopplas till USB-uttaget på min PowerBook så jag ser tangentbordet även när det är mörkt (bra på flygplan likaväl som i sjuksalar).

Jaha Petra,
då tänker du inte berätta för honom/henne att det finns en liten adapter som gör att man kan använda gamla PB laddare på Ti...

Rackarns Micke.... nu förstörde du ju allt!

Nja, jag berättar inget...
Jag är inte en som som amrisarna kallar för "Kiss and tell"...
M.a.o. om han/hon inte läser 99mac så är du grön.

Risken är ju att han gör det för det var han som lärde upp mig på Mac för typ 15 år sen.

Stene, ignorera denna tråd, tack!

1
Bevaka tråden