Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Länkarna

Tråden skapades och har fått 22 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2004-03-14 08:32

Näe, inte de med spriten utan länkarna i inläggen här på forumet...

Det är rätt förvirrande att de inte längre är understrukna...

Håller med Lasselu, Inge kul alls...

Det är noterat. Det kommer att ändras inom kort.

Kan vi inte testa en vecka åtminstonde - det är ju betydligt snyggare utan understrukna länkar. Kanske ni vänjer er?

Problemet är att det blir väldigt förvillande, som i den här diskussionen till exempel, eller den här. Och om inte jag hade gjort en [u]-tagg i min presentation så hade nog inte många fattat att det var en del länkar injoxat.

Notera att jag länkar på tre ställen i ovanstående post. Alternativet är att länkad text får en annan färg, bara så att man kan se vad som är länkar. Nu får man gissa sig till det.

EDIT: Vilket syns mycket tydligare nu då länkarna har fått färg.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-03-14 14:36

Mmm, jag röstar också för understrykning. Det är en internet-standard, hur man än vrider och vänder på det. Inte vackert, men man är väl van vid det här laget.

Hellre annan färg än understruket (blå är ju mer eller mindre standard), men annars håller jag helt med.

Nu då?

  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2004-03-14 16:03

Finfint tycker jag! *tummen upp*

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-03-14 16:07

Japp, funkar bra. Funkar i Funky, ska sägas, gör likadant i Original... tack snälla Martin!

Martin är en fin människa, med ett fint namn. Tackar!

  • Medlem
  • 2004-03-14 20:50

Ljusblått på länkar blev verkligen kalas, i "original" blir länkarna nästan oförändrade, ganska mörka - (hos mig iaf) men vem bryr sig om det - funky tapet-stuket är bäst!

  • Oregistrerad
  • 2004-03-14 21:47

Länkarna är j fortfarande osynliga?????
Sätt dit en understrykning så de syns.

Ursprungligen av Classic:

Länkarna är j fortfarande osynliga?????
Sätt dit en understrykning så de syns.

All text som länkar någonstans syns numera med blå text, så osynligt tycker jag inte att det är.

  • Oregistrerad
  • 2004-03-14 22:08
Ursprungligen av Martin Pettersson:

All text som länkar någonstans syns numera med blå text, så osynligt tycker jag inte att det är.

Nej, det gör de inte! Bara i Funky och det kan man ju inte ha, blir galen på den 50-talstapeten.
I Original så syns länkarna fortfarande inte.

Ursprungligen av Classic:

Nej, det gör de inte! Bara i Funky och det kan man ju inte ha, blir galen på den 50-talstapeten.
I Original så syns länkarna fortfarande inte.

Fixar!

  • Oregistrerad
  • 2004-03-17 00:31
Ursprungligen av Björnström:

Fixar!

När då?

  • Oregistrerad
  • 2004-03-22 02:42

Blir det någon eller...?

Det är på gång.....jag har gjort en bugg-lista som förhoppnigsvis kommer att betas av inom kort. Länkarna är en av punkterna på den listan.

Jag kom hem ifrån Cebit igår och har en massa jobb som ligger och väntar. Länkar finns med på listan.

  • Medlem
  • 2004-04-08 10:43

Länkfärgerna i classic fixade. Vad tycker ni? Känns det bra? De dubbla logotyperna är även de borta när man är inne på forumet, de finns dock kvar på förstasidan. Vi tar en liten sak i taget.

  • Oregistrerad
  • 2004-04-08 11:18

Tackar. Bättre sent än aldrig...

1
Bevaka tråden