Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp en Switcher att få känna på....

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej vänner och såna jag inte känner...

Har en kompis som kommer att åka till huvudstaden och vill gärna träffa någon återförsäljare som har en PowerBook (helst alla tre, 12", 15" och 17") att känna på och som han kan få ställa alla möjliga frågor till.

Han bor lite för långt bort för mig så att han får pilla på min dator, så det bästa alternativet borde isåfall vara att han får pilla på någon PowerBook i butik tillsammans med duktig säljare.

Någon som ställer upp frivilligt, som jag kan ge mailadress till som han kan få komma överrens om träff med eller nåt sånt?

One more down, just a few millions to go...

Hmmm... 72 stycken har läst inlägget men inte någon har kommit med förslag eller erbjudit sig hjälp.

Bor själv i Luleå så jag känner inte till några butiker i Stockholm där det finns Powerböcker att klämma på i verkliga livet.

Någon?

Redagruppen på Flemminggatan har ett showroom där de flesta modellerna finns.
T-son

Sekvencia på Klarabergsgatan 37 lär ha lite burkar man kan känna på. Sen kommer ju inLife strax slå upp portarna till sin nya Concept Store på Sveavägen 35-37, kan kanske va ngt.

På MacRent BirgerJarlsgatan 108 har vi 12" samt 15" upställda med diverse prog installerade så man kan köra lite live.
När 17" anländer kommer vi naturligt vis ha dem också.

Din vän är välkommen att svänga förbi när det passsar.
Vi har öppet mellan 9 - 18

www.macrent.se

[ 03. mars 2003, 00:35: Meddelandet ändrat av: Jonas Vikander ]

Aaaah... tack så jättemycket! Jag vidarebefordrar denna info på stubben.

Din vän kommer troligtvis inte kunna bevittna PowerBook 17" förrän om tidigast 3 veckor. Det är nämligen sagt i slutet av mars som leveransdatum nu. Iaf för min lärare som klättrar på väggarna efter nya datorn

Min vän lär nog inte besöka huvudstaden på nån månad ändå. Ingen fara. Det viktigaste är att det finns ställen som har "show rooms" så han får klämma på dem och fråga folk som kan mycket Mac.

Han kan ju fråga här.

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Patrik Skulski:
Han kan ju fråga här.

Jag har sagt åt honom att bli medlem här och andra Mac-forum också. Kan ju behövas när han väl blivit Macägare och stöter på något problem och jag inte är närvarande att svara.

Kan man stöta på problem

Omotiverat inlägg men jag bara måste. Förlåt!!!

T-son

[ 04. mars 2003, 22:50: Meddelandet ändrat av: Joacim T-son Torkelson ]

  • Medlem
  • Hammarö
  • 2003-03-12 20:36

Jag gick även förbi den nya "Apple store"-butiken på Sveavägen idag. Det såg trevligt ut värre. De höll på att låsa när jag knatade förbi, så jag kunde inte se så mycket.

Kom inte ihåg vad de heter, men det är väl "gamla" Core?

1
Bevaka tråden