Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

TiBook med intern Bluetooth!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag hittade precis en länk till några galna italienares beskrivning av hur man bygger in en Bluetooth-adapter i sin TiBook .

Någon som vågar prova? Testlabbet? Själv är jag lite sugen, men inte riktigt tillräckligt...

Beskrivningen avser en äldre maskin, men längst ned på sidan finns en länk till en uppdaterad instruktion för att åstadkomma samma sak med en GHz TiBook. Måste komma ihåg att köpa lödtenn i morgon...

/Göran

Vet inte om jag skulle ge mig på att löda om min nya PB SD (om jag nu hade någon vill säga), tycker det känns aningen riskabelt. Tror ni det går att lämna in den hos närmaste Apple Service center för att få operationen utförd där?

/M

Ps. Sidan har redan uppmärksammats, här.. ds.

  • Medlem
  • Nacka
  • 2002-12-25 19:04
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Göran Bolinder:
Hej!

Jag hittade precis en länk till några galna italienares beskrivning av hur man bygger in en Bluetooth-adapter i sin TiBook .

Någon som vågar prova? Testlabbet? Själv är jag lite sugen, men inte riktigt tillräckligt...

Beskrivningen avser en äldre maskin, men längst ned på sidan finns en länk till en uppdaterad instruktion för att åstadkomma samma sak med en GHz TiBook. Måste komma ihåg att köpa lödtenn i morgon...

/Göran

Öppnade upp min PB SD för att kika lite och det visade sig att den lilla platsen som användes för att lägga adaptern på inte finns på en PB med en SD. SDn tar upp hela platsen...

/arvid

1
Bevaka tråden