Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

hjälp med min nya powerbook?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej! fick en ny powerbook i juni och den är underbar men nu när jag kom tillbaka från en resa och sätter på den hörs ett svagt surrande hela tiden. vad är det?

Någon som har en ny powerbook som kan svara mig om det är så att den ska vara knäpptyst när fläkten inte går igång.?

det låter inte bra helt enkelt, hjälp tack!

njae, det är nog så att den är helt paj, så du kan lika gärna sälja den... kräng av den billigt så blir du av med den fort...

eeehhh...
vad ska du ha för den ?

Seriöst har jag en kompis som hade liknande "fel" på sin PB, men det försvann efter ett par dagar...

  • Oregistrerad
  • 2002-09-23 17:19

Låter det ifrån disken?

Hur beskriver du ljudet?

Som en stor traktor ungefär, när man står riktigt riktigt nära

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Johan S:
Som en stor traktor ungefär, när man står riktigt riktigt nära

hahahahaha...

fy faan vad bra...
jag ser liksom en strip från en serietidning ta form, det står... ska vi se... det står... Larson står det ju !!!
typ irrvägen...

ni får lov att ursäkta min humor, just nu rasar feber och influensa i min kropp och jag vet inte hur man ska tackla såna här otroligt roliga uttryck som Johan S kommer med...

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: draags:
hej! fick en ny powerbook i juni och den är underbar men nu när jag kom tillbaka från en resa och sätter på den hörs ett svagt surrande hela tiden. vad är det?

Någon som har en ny powerbook som kan svara mig om det är så att den ska vara knäpptyst när fläkten inte går igång.?

det låter inte bra helt enkelt, hjälp tack!

Som sagt, försök att hitta varifrån ljudet kommer.Kan vara hårddisken som du hör. Men skulle det visa sig att det är något fel på den så är det ju bara att skicka iväg den, det är ju ett års garanti på den.

Jag har inte kolla med min PB eftersom jag så sällan startar upp den, men jag skall tänka på det nästa gång jag tvingas starta om

Eller är ljudet där hela tiden när datorn är igång, eller kommer det bara i uppstarten?

(Det var då hemskt vad Mac-användare det verkar finnas i Visby nu för tiden, undrar om min väska med en Apple-logga gjort någon att fiolk bytt från Windows till Apple

)

1
Bevaka tråden