Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bluetooth !?!

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som vet när man kan börja använda sin blåtand med Macen, det verkar ju inte som om Apple tänker börja leverera sin (D-link) adapter det här århundradet.... Är det något som TESTKÖRT några andra alternativ ?

Enligt Patric Malm på MacNytt fungerar

# TDK Bluetooth USB Adapter "go blue"
# 3COM Bluetooth USB Adapter

...förutom D-Links då.

Visst fungerar dom men till betydligt högre pris. Sitter redan med en T68 så man vill ju inte pynta onödigt mkt speciellt som de utför exakt samma saker eller är jag ute o cyklar nu?

Dlinks bluetooth adapter lanserades av Apple men kommer inte att börja skeppas förrän i juli. Vet inte i hur stora kvantiter de kommer att skeppas heller...

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: mannen:
Dlinks bluetooth adapter lanserades av Apple men kommer inte att börja skeppas förrän i juli. Vet inte i hur stora kvantiter de kommer att skeppas heller...

Vet du när i juli? Som sagt utför adaptrarna samma sak så är det en prisfråga för mig iaf...

Macoteket tar beställningar redan nu - jag har givetvis beställt en.

Vad bra, det var inte en dag för tidigt

  • Oregistrerad
  • 2002-07-06 16:10

Vill gärna veta hur Blåtand samt iBook fungerar ihop efter erfarenhet... tack

Ngn som fått sin DLINK ännu??

  • Avstängd
  • International user
  • 2002-07-09 14:56

Det är konstigt, jag har hittat en Bluetooth adapter i Tyskland som man kan beställa därifrån, se url:

[URL="www.bestsys.de[/URL"]
Sök efter Bluetooth

Undrar varför den inte går att få tag på i sverige, borde inte någon återförsäljare kunna ta in den? Den kostar ju ungefär lika mycket som D-Linken, och den funkar till mac, enligt folk på K-base.

[ 09 Juli 2002, 14:58: Meddelandet ändrat av: Mattias L ]

3Com o TDK kostar ju över 1000SEK om man kollar på Dustin.

1
Bevaka tråden