Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fjärrkontroll till gammal iPod?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-07-25 12:40

Jag lyssnade på Keynoten igår kväll och uppfattade det som om gamla iPodägare skulle kunna köpa ett set med väska och fjärrkontroll för $39. Jag hittar dock ingen information om detta vare sig på Apples hemsida eller AppleStore. Nån som vet mer??

Var kopplas fjärrkontrollen in? I FireWire-porten?

På hörlurssladden sitter den.

Kolla mer här: Fjärrkontroll och väska.

[ 25 Juli 2002, 12:55: Meddelandet ändrat av: Pelle Sten ]

Att den var förberedd får fjärrkontroll har varit klart ända sen den första släpptes, det ser man på porten.

  • Oregistrerad
  • 2002-07-25 13:27
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Fredrik Sigbjörn:
Att den var förberedd får fjärrkontroll har varit klart ända sen den första släpptes, det ser man på porten.

Om jag inte minns fel så skvallrade diagnosprogrammet i den om fjärrkontroll också.

Ska beställas snarast. Jag har längtat.

  • Oregistrerad
  • 2002-07-25 16:31

Sitter fjärrkontrollen fast på hörlurssladden eller kan man använda den i kombination med andra hörlurar?

  • Medlem
  • 2002-07-25 19:30
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Fredrik Tamm:
Sitter fjärrkontrollen fast på hörlurssladden eller kan man använda den i kombination med andra hörlurar?

Fristående från hörlurarna som tur är.

denna kontrol är så primitiv och så o-apple den bara kunde vara, ser ut som en fyra år gammal minidisc kontrol, usch! näe jag klarar mig utan

(för att inte snacka om den fula väskan...)

Flyttar till PowerBook, iBook & Handdatorer som är det rätta forumet för iPod-diskussioner

1
Bevaka tråden