Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Drag n drop transfer i amsn?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tycker att ms har gjort en usel version av msn till mac men amsn är ett mkt bra substitut. Någon som använder och har på känn om man kan dra en fil in i chatfönster för att skicka den? jobbigt att gå in i finder hela tiden. Och när jag gör det förstår jag inte varför den inte vill visa hur bilden ser ut som den brujar i vanliga fall.
Vad säger ni?

jag använder amsn och måste tyvärr bekräfta att det inte går att dra och släppa filer till kontaktfönstret.
Får hoppas de fixar det snart. Det skulle nog annars behövas ett par eldsjälar som kunde ta och bygga vidare på amsn och optimera den hårt mot os x. Den är helt enkelt för slö för att jag ska gilla den fullt ut. Att den tex. drar konstant 5% cpu-kraft är lite i värsta laget.

Synd bara att audium ska saknar så många av msn-protokollets funktioner så att man inte kan köra det. Oj, nu har jag spunnit iväg lite. Nej, det går inte att släppa en fil över meddelandefönstret helt enkelt.

hoppas att det finns en sån eldsjäl här på forumet som ser detta och fixar det. kann man tipsa snubbarna på amsn att de borde göra en till mac, såg att det fanns till pc

sparkar igång den här tråden igen bara för att jag vill att nån som är lite bra på programering ska se den. kan ni skapa en sån här plugin så gör det snälla. skulle förbättra denna app nåt otroligt.
om nån vill göra så att den drar mindre cpu kan ni göra det med.
tack!

1
Bevaka tråden