Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snart äkta macare!

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2007-01-01 02:08

Hej alla. Nu är beställningen skickad, och min MacBook borde komma nästa vecka. Känns otroligt spännade, även lite nervöst (bara rört en mac 2 gånger i mitt liv) då jag använt PC så länge jag kan minnas. Men det kommer garanterat bli en utmaning då jag bestämt mig för att INTE köra windows. Helt ny miljö alltså (OS X), där jag ej har någon kunskap så ni kommer nog se några inlägg framöver från mig i olika 'hjälp-forum' ;P

Annars kan jag väl tillägga att jag är 20 år och bor högt upp i Norrland hehe största intresse är just datorer övrig elektronik och givetvis min katt

Vet som inte vad jag ska tillägga i övrigt, men jag får väl känna mig välkommen här (hoppas jag)

Tack för mig

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-01-01 02:12

Välkommen!

Gnå

Ja, det blir säkert ett Gott Nytt År för dig! Välkommen till en ny och förhoppningsvis jättebra datorupplevelse!
Håkan

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-01-01 14:25

Välkommen! Vi står redo med tips!

  • Medlem
  • International user
  • 2007-01-01 15:07

Hej och välkommen!
Tips! Maxa minnet, jag körde med 1Gb först, men har 2 nu. Det är skillnad.
Var är din närmaste Apple-butik?

Yes!!

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2007-01-01 15:13

Välkommen!
Du kommer att bli helnöjd tror jag, det är jag iaf. Jag switchade och har en PowerBook G4 sedan drygt ett och ett halvt år tebax och jag har inte ångrat mig en enda sekund!
Här finns det massor av bra info att hämta, och här kan du också få svar på dina frågor när du kommer igång. Här har jag hittat många svar på mina funderingar i början.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-01-01 18:17

Välkommen, bytte själv till mac för ca 2 mån sen. Har en MacBook och är fortfarande helnöjd, både med OS X och datorn, så grattis till ett bra val.

Hej och välkommen

  • Oregistrerad
  • 2007-01-01 21:21

Yes: tog 2gb direkt.

Tack, tack alla andra

Tjo!
Mac är så soft, du blir inte missnöjd kan jag nästan garantera.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-01-02 23:50

Fram med erfarenheter när du får datorn

EDIT: Ingår härmed i 99macs 999-klubb

Fvälkommen!

Katter och elektronik är som hand och handske!
Hoppas du kommer ha kul med din MacBook, bara att dränka osss med frågor när du undrar något

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-01-03 18:48

Vad är det med Mac och katter? Verkar svårt att få det ena utan det andra, jag är en av få som lyckats.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-01-04 19:52

Hade det ena förut, men har tydligen himla otur så jag står här nu, tomhänt.

No Mac, no Cat, this Life sucks.

iLive for MacCats! Or iWhatever.

  • Oregistrerad
  • 2007-01-10 01:16

hehe.. Ja kört OS X i ca 24h nu.. Fy fasen först var det lite jobbigt. Men nu har jag verkligen kommit in och vill INTE BYTA

1
Bevaka tråden