Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Slim Mac laptop comming?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla;
Jag undrade om ngn vet lr hört rykten att Mac ska släppa nya superslimma laptops som Sony Vaio o andra tillverkare? Själv använder jag en G4 o i jämförelse m en Sony slim så e d faktiskt en stor skillnad i tjockleck o vikt så jag undrade om Apple oxå kommer tillverka sånna?

Tack.

  • Medlem
  • Motala
  • 2006-12-22 18:51
Ursprungligen av Zorro2040:

Hej alla;
Jag undrade om ngn vet lr hört rykten att Mac ska släppa nya superslimma laptops som Sony Vaio o andra tillverkare? Själv använder jag en G4 o i jämförelse m en Sony slim så e d faktiskt en stor skillnad i tjockleck o vikt så jag undrade om Apple oxå kommer tillverka sånna?

Tack.

Hmm personligen tycker jag att Macbooken är så slimmad den kan bli ..
Jag vet inte om några rykten, men jag tror inte Apple kommer med någon ny produktserie direkt..

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-12-22 18:54

Jag tror apple skulle tjäna på att göra en liten MacBook Pro, som är bättre än en MacBook, och samtidigt mindre. Men grejen är att dom flesta Mac Rumors inte brukar stämma förrn ganska tätt inpå att produken kommer släppas. Undrar man nått om kommande macar är det macrumors.com som gäller.

Stänger tråden och hänvisar till befintlig tråd om samma rykte

1
Bevaka tråden