Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Faktura + bokföringsprogram

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Norrköping
  • 2006-12-20 10:02

Hej,

jag har köpt in ett fakturaprogram (Billings, www.billings2.com) till min enskilda firma och behöver nu ett bra bokföringsprogram också antar jag. Tittade lite på iordning och den verkar ha en egen fakturamodul, ska jag strunda helt då i billings och enbart använda iordning eller vad har ni för förslag?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-12-20 11:56

iOrdning verkar vara ett bra program, billings håller jag på att utvärderar till ett tidsrapportsystem till oss, men jag tycker inte riktigt att det håller måttet. Utmärkta Daylite från samma bolag fungerar väldigt bra även på en delad miljö, men billings fattar jag inte riktigt green med, jag har frågat om dom vill bygga in stöd för billings i Daylite, men ännu inte fått några svar.

iOrdning tyker jag verkar vettigt, som en enklare, mer maccigt program. Vi kör hansaworld

Det finns massor med trådar om bokföringsprogram. Sök.

Fortnox, webbaserat = plattformsoberoende. Funkar utmärkt med Firefox www.fortnox.se

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2006-12-20 22:35

efter att ha testat flera program valde jag iOrdning, verkar helt Ok. Är dock ingen fan av webblösningar (utvecklar sådana själv )

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2006-12-21 08:44

iOrdning

/Bauer

Ah, Ok, jag menade att då bokföringsprogram diskuteras i andra trådar redan så skall man inte svara i denna, Ok, Per T-blad, Jayzee, Bauer?

Edit: Länktips: http://www.99mac.se/feedback/109473-varfoer-skrivs-det-sa-manga-nya-inlaegg-i-onoedan.html

Stänger här. Precis som Taz påtalat finns det redan mängder av trådar kring ämnet.

Mod

1
Bevaka tråden