Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Europa Universalis 3

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej
jag undrar om Europa Universalis 3 kommer komma till mac ?

Oooo, EU! Det var sanne mig länge sen. Dags att damma av skivan kanske?

ok
ville ju ha det ... det är d roligaste spelet jag har spelat .funkar mac eu2 att spela på internet ?

I sådana här lägen önskar man att man hade en Intel-mac med Bootcamp/Windows installerat....

Det här låter intressant, är det som ett Civ-scenario ungefär? Kanske värt att testa!

Ursprungligen av Gustav.E:

Det här låter intressant, är det som ett Civ-scenario ungefär? Kanske värt att testa!

Ja, ungefär, fast mycket mer detaljerat, med stora valmöjligheter, inte bara tidsmässigt, utan även styrmässigt över ditt. Så, egentligen, nej, inte som ett civ-scenario, utan mer som ett realistiskt Civ, utan landbyggarmöjligheterna. Fokusera på statsbyggande och krig istället.

Ursprungligen av William WM:

Ja, ungefär, fast mycket mer detaljerat, med stora valmöjligheter, inte bara tidsmässigt, utan även styrmässigt över ditt. Så, egentligen, nej, inte som ett civ-scenario, utan mer som ett realistiskt Civ, utan landbyggarmöjligheterna. Fokusera på statsbyggande och krig istället.

Ok, skall försöka ta en paus i WoW-andet och testa

1
Bevaka tråden