Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Erfarenheter av HTC MTeoR?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-12-11 18:53

Någon som använder en HTC MTeoR? Alla tester jag sett ger den höga betyg, dock har jag också sett några nedtummar från vissa användare.

  1. Någon som testat wlan via MicroSD på den? Funkar det bra?

  2. Några problem med telefonen?

  3. Funkar den bra med Missing Sync?

  4. Rekar ni köp?

  • Oregistrerad
  • 2006-12-11 19:27

Den är väl Windooze baserad???

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-12-11 19:30
Ursprungligen av Scumpi:

Den är väl Windooze baserad???

Jupp. Gillar varken Sony Ericssons OS eller Symbian (som Nokia och andra kör) så då finns bara Windows Mobile kvar. Har inga höga förhoppningar kring Apples försök, krävs mycket för att övertyga mig. Men jag väntar nog med köp tills efter den 9:e januari ifall att...

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2006-12-11 20:52
Ursprungligen av C.K.:

Jupp. Gillar varken Sony Ericssons OS eller Symbian (som Nokia och andra kör) så då finns bara Windows Mobile kvar. Har inga höga förhoppningar kring Apples försök, krävs mycket för att övertyga mig. Men jag väntar nog med köp tills efter den 9:e januari ifall att...

Tycker att WM5 är rätt föråldrad jämfört med Symbian 9.1 och s60v3, vilken Nokia har du provat för det händer rätt mycket hela tiden?!

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2006-12-12 19:06
Ursprungligen av zulee:

Tycker att WM5 är rätt föråldrad jämfört med Symbian 9.1 och s60v3, vilken Nokia har du provat för det händer rätt mycket hela tiden?!

Vad tycker du är föråldrat?

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2006-12-12 19:55
Ursprungligen av Bijan:

Vad tycker du är föråldrat?

Användargränssnittet, möjlighet till modifiering av menyn finns inte, aktivitetshanterare saknas, minneskrävande, processorkrävande (efter att ha ägt en enhet med 624MHz och 64MB RAM), batteritiden är rätt dålig (då jämfört med Nokias s60 och s80 eftersom SE inte lyckats så bra där), integrationen av WLAN känns rätt dålig, för att inte tala om Bluetooth..
Finns dock två fördelar: klarar av att synca mer "kategorier" med outlook och möjligheten att modifiera "active stadby" är högre (än s60v3 och UIQ3)!

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2006-12-13 11:23
Ursprungligen av zulee:

Användargränssnittet, möjlighet till modifiering av menyn finns inte, aktivitetshanterare saknas, minneskrävande, processorkrävande (efter att ha ägt en enhet med 624MHz och 64MB RAM), batteritiden är rätt dålig (då jämfört med Nokias s60 och s80 eftersom SE inte lyckats så bra där), integrationen av WLAN känns rätt dålig, för att inte tala om Bluetooth..
Finns dock två fördelar: klarar av att synca mer "kategorier" med outlook och möjligheten att modifiera "active stadby" är högre (än s60v3 och UIQ3)!

Jag håller med dig på batteritiden och stora krav på systemresurser. Men det övriga går ju att fixa med random mjukvara.
Och det är väl det största problemet med symbian 9.1, det finns knappt någon mjukvara. Du kan inte påstå att wlan integrationen i symbian är så himla bra. Tycker den buggar rätt bra. Min E61 bootar till och med om när jag ansluter till vissa APs.

1
Bevaka tråden