Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sandisk M240, funkar den på Mac?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2006-12-07 00:08

Funderar starkt på en Sandisk M240, men funkar den på Mac OSX?

Ja, det gör den. Den kommer upp som en extern hårddisk.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-12-07 00:35

Med extremt stor säkerhet, men inte med iTunes.

Ursprungligen av desh:

Med extremt stor säkerhet, men inte med iTunes.

Ingen synkning, men man kan dra filer från iTunes till MP3-spelaren.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-12-07 01:54

Ok, cool, det är ju jättebra! Tack!

  • Medlem
  • International user
  • 2006-12-07 18:47

Ok, nu har jag köpt denna spelare trots att Sibas personal består av ett gäng otrevliga och okunniga idioter. Fy! Jag har några frågor som som inte besvaras i manualen. Kan man radera hela spelarens minne med Skivverktygen i OSX eller behöver man någon programvara? Det ligger några filer på den som ny, ett par mappar och någon drivrutinsfil. Måste dessa ligga kvar för att spelaren ska funka? Sedan kan jag bara ladda upp låtar upp till c:a 500 Mb, trots att spelaren är på 1 Gb. Otroligt tacksam för svar!!!!

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2006-12-07 19:08
Ursprungligen av Amphibian:

Ok, nu har jag köpt denna spelare trots att Sibas personal består av ett gäng otrevliga och okunniga idioter. Fy! Jag har några frågor som som inte besvaras i manualen. Kan man radera hela spelarens minne med Skivverktygen i OSX eller behöver man någon programvara? Det ligger några filer på den som ny, ett par mappar och någon drivrutinsfil. Måste dessa ligga kvar för att spelaren ska funka? Sedan kan jag bara ladda upp låtar upp till c:a 500 Mb, trots att spelaren är på 1 Gb. Otroligt tacksam för svar!!!!

Formatera spelaren, via datorn då..

  • Medlem
  • International user
  • 2006-12-09 21:16

Hur gör man det? Skivverktyg?

1
Bevaka tråden