Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Falska iPod Nano

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Konkurrerande tillverkare blir mer och mer desperata.
Fr. Hardmac http://www.hardmac.com/news/2006-12-01/#6184

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2006-12-04 01:06

inget som är nytt, förekommer på bla. mobiltelefoner väldigt mycket..

Fungerar de där falska produkterna? Går de att använda överhuvudtaget till något vettigt?

Ursprungligen av Snabeldrake:

Fungerar de där falska produkterna? Går de att använda överhuvudtaget till något vettigt?

Antar att de fungerar hyfsat, men knappast i klass med originalen.

Antagligen är det ytterst få som verkligen märker någon skillnad..

Här är några till rätt dåliga piratkopior som jag hittade i Asien häromsistens.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-12-04 21:50
Ursprungligen av Simon Templar:

Antar att de fungerar hyfsat, men knappast i klass med originalen.

Jag känner sett en och annan Kina-kopia som inte klarar av ACC och som framför allt inte klarar av att synka med iTunes. De kan nog funka "bra" som en vanlig no name-spelare, dvs man får dra och släppa sina mp3:or på på den, men den smidiga iTunes-integrationen kan man nog glömma...

Jo fast det är nog första gången Nanon piratkopierats med logga och Apples brandname på, kan finnas anledning att vara skeptisk mot internetfyndpriser på dessa..

Är det någon som har någon form utav piratkopia till salu?

Skulle vara lite roligt att ha. Skulle antagligen aldrig använda dem då jag har en iPod Photo, men, som sagt, kul att ha.

Det är väl inte ens ett riktigt klickhjul på den där kopian ser det ut som...

Jag bor i Hanoi, Vietnam. Här säljs också kopior av iPod Nano. De är inte 100% lika, och inte så snygga, men Apple loggan finns där. OS:et de kör är i alla fall inte det minsta likt iPodens (har sett en kopia in action).

Ursprungligen av Martin Sigbjörn:

Jag bor i Hanoi, Vietnam. Här säljs också kopior av iPod Nano. De är inte 100% lika, och inte så snygga, men Apple loggan finns där. OS:et de kör är i alla fall inte det minsta likt iPodens (har sett en kopia in action).

De kopior jag visar bilder på några poster upp hittade jag i just Hanoi. Härlig stad!

Ursprungligen av Pegges:

De kopior jag visar bilder på några poster upp hittade jag i just Hanoi. Härlig stad!

Aha, intressant! Tyckte jag kände igen kopiorna på dina bilder . När var du där?
Kanske ska nämna att orginal iPods oxå säljs i Hanoi. Inte bara kopior.

1
Bevaka tråden