Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Shoppingfest på Apple Store idag

Tråden skapades och har fått 75 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Norrköping
  • 2006-11-29 21:21

Funderar du på att köpa julklappar från Apple? Då ska du göra det just idag! Varför? Jo, för att Apple Store har slagit på stora trumman och ordnat en riktig shoppingfest. Idag, och endast idag får du en riktigt fin rabatt på de flesta av de mer populära varorna i sortimentet. Vad väntar du på? Idag är den bästa dagen att köpa julklapparna på.

<strong><a href="http://clk.tradedoubler.com/click?p=11612&a=2..." target="_blank">Kolla in de rabatterade priserna här!</a></strong>

Passa också på att göra dina julklappsinköp via <a href="http://www.99mac.se/view.php?pg=99bonus">99bonus</a> för att tjäna poäng på alla presenter du köper. Genom att göra det kommer du rätt som det är också belönas med en present, helt utan att någon extra anstränging behövs från din sida.

<strong><a href="http://www.99mac.se/view.php?pg=99bonus">Aktivera ditt 99bonus-konto idag!</a></strong>

<i>Inlägget redigerat av admin för att passa som nyhet.</i>

Senast redigerat 2006-12-01 12:24

Vad exakt innebär det då? En massa sjyssta rabatter?

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2006-11-29 22:25
Ursprungligen av tobiwan:

Vad exakt innebär det då? En massa sjyssta rabatter?

en massa rabatter men alla är inte schyssta (11 dollar på en Nano?). Mest får du om du köper ny dator. länk1, länk2

Tja, då jag ändå skulle köpa en Nano så tackar jag och bugar för $20 på 4-gigaren (i fredags Apple Store Soho NY). Det är ju knappast läge att köra 50% på senaste generationens iPods, så jag tycker det är sjysst med rabatt över huvud taget.

Kuriosa: URL:en från mail-utskicket innehåller "BlackFriday" vilket väl tills nu var ett okänt begrepp i swedenstores

  • Oregistrerad
  • 2006-11-29 22:17

Ja, i år hade de väl bl.a. $101 rabatt på iMac och Macbookarna, om jag inte minns fel.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2006-12-01 00:08

Jaha.. klockan är 00.09 nu och rean har inte startat. I e-postutskicket står att det skulle börja 00.01.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2006-12-01 00:15

Kollade brittiska AS, samma sak där.

  • Medlem
  • Danderyd
  • 2006-12-01 00:21

Kan det vara någon som inte gjort sitt jobb och satt klockan på GMT?

Eller kör de med amerikansk tid!

  • Medlem
  • Danderyd
  • 2006-12-01 00:32

Skulle de öppna kl 06:01 då eller? Jag vill beställa en iPod nano till min flickvän nu...

... och sova

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2006-12-01 00:32

Rabatterna kanske handlar om några ören som avrundas upp till samma gamla pris i systemet :).

  • Medlem
  • Danderyd
  • 2006-12-01 00:35

Kan man kräva rabatt i efterhand om de strulat till tiden? De skriver ju "Priserna gäller endast för varor som finns i butiken och så långt lagret räcker." - Dvs jag vill handla innan allt tar slut...

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2006-12-01 00:37

eller så startar dem samma tid som telebutiken kl. 9.00. Nä, det får bli imorgon. BUUU på Apple! Det är säkert som med iPod-rabatten. De vill att folk ska tröttna på krånglet och trycka på "Köp-knappen" så att så få som möjligt ska kunna utnyttja rabatterna.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-12-01 00:38

Ga in och kolla pa Applestore i Australien sa far ni se exempel.

EDIT: satt sjalv och kolla pa Applestore Australien igar precis efter midnatt. Satt uppe och vanta till kl 01:00, men rean borjade inte. Men nu nar jag vakna imorse kl 9, sa var den igang.

Nu har dom dragit igång.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2006-12-01 08:49

I Mecenat Store står det också under iMacarna att man kan få rabatt men det får man inte??

Hmm, kan man kombinera CSN-rabatt med denna julrabatt? Det skulle vara guld värt!

  • Medlem
  • Motala
  • 2006-12-01 10:58
Ursprungligen av Calleponken:

Hmm, kan man kombinera CSN-rabatt med denna julrabatt? Det skulle vara guld värt!

Det verkar inte så .. Det visas ingen rabatt när man lagt varan i varukorgen iaf .. Man får välja antingen eller.. Studentrabatten är fortfarande bättre än julrabatten så..

  • Medlem
  • 2006-12-01 11:04

Apples Mecenat sida laddar för mig. Men man får ingen extra rabatt, bara dom vanliga 10 %.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-12-01 11:40

Ibland har jag lite svårt att förstå mig på Apple. En snabb titt på www.prisjakt.nu och man inser att många av de produkterna som ingår i denna shoppingfest kan köpas billigare.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-12-01 12:40
Ursprungligen av kardan:

Ibland har jag lite svårt att förstå mig på Apple. En snabb titt på www.prisjakt.nu och man inser att många av de produkterna som ingår i denna shoppingfest kan köpas billigare.

Duktigt marknadsfolk hos Apple och kunder som antingen är godtrogna, inte orkar eller ?

Min erfarenhet är att research betalar sig.

Läs Mer...-länken på framsidan länkar till...tada! Framsidan och inte till denna tråd, kanske någon borde fixa det.

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Läs Mer...-länken på framsidan länkar till...tada! Framsidan och inte till denna tråd, kanske någon borde fixa det.

Fixat!

/M

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-12-01 12:31

Ja så ska shoppingfesten komma just när man har fått en iPod och inte har pengar!

Får väl vänta till nästa år.. Så kanske det funkar med julrabatt + Mecenat... Ok, antagligen inte, men man får ju hoppas

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-12-01 12:39

Nu tänkte jag på att det kanske är på grund av att Apples ekonomi förbättras ständigt att dom kan erbjuda sådana rabatter

Snart kanske vi får se ännu fler "events" som hittils bara varit amerikanska...

Jag har alltid haft svårt för att köpa saker till mig själv före jul. Efter jul är inga problem. Har länge funderat på en M-Audio Keystation 49e och nu råkar Apple vara billigast men ändå inte tillräckligt billigt för att jag vill slå till direkt och som sagt det är före jul och även om julkänslan inte riktigt vill infinna sig så ja det känns fel på något vis...

...och jag har ju några andra kostsamma saker planerade så jag låter det vara denna gång...

Senast redigerat 2006-12-01 15:15

Tråkigt att jag som student inte vinner något på att nyttja julrabatten, men bra att den finns! Good job(s) Apple!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-12-01 13:46

Den där www.prisjakt.se påstår att iMac 17" C2D kostar 16 795:- på Apple Store... Trovärdigt värre!

Inte den bästa prisjämförelsesajten precis..

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=123100

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-12-01 16:30
Ursprungligen av boris91:

Den där www.prisjakt.se påstår att iMac 17" C2D kostar 16 795:- på Apple Store... Trovärdigt värre!

Inte den bästa prisjämförelsesajten precis..

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=123100

Det verkar inte vara helt rätt.. men har du en bättre prisjämförelsesajten så hade jag gärna viljat få adressen. Har nästan uteslutande kört med just www.prisjakt.nu ett tag.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-12-01 17:22

Jag kör Pricerunner. Den verkar kompetent.. men jag har dock inte testat att searcha efter Macar

Bevaka tråden