Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Aftonbladet lurar kunderna

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kanske en skitsak men jag blev lite irriterad på Aftonbladet idag den 26 november då man på löpsedeln hade stort uppslag om vilka som gav billigaste bredbandet, där finns ULRICEHAMN skrivet som en av orterna. Efter som jag bor mellan Borås och UIlricehamn så köpte jag naturligtvis tidningen men blev grundligt blåst. OK 10 kronor kan jag avvara men då vill jag nog själv få göra valet av vad jag kastar bort pengarna på. Är det ren slentrian att dom på löpselarna fyller i utgivningsorter som dom sedan inte skriver en rad om... dom borde skämmas.

Olle@mac

  • Oregistrerad
  • 2006-11-26 14:14

Det har jag också varit med om här i Köping...

  • Oregistrerad
  • 2006-11-26 15:13

Sedan när befattar sig Aftonbladet med relevana sanningar? Det enda skrivs där i är ju antingen rena lögner, eller skvaller om Paris Hilton och någon tävlande i Idol eller någon annan dokusåpa.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2006-11-26 17:02

Det fanns en tid när kvällstidningarna var just kvällstidning, och dessutom behandlade nyheter.
Idag påminner Aftonbladet mer om Se & Hör eller någon annan skvallerblaska...

  • Medlem
  • International user
  • 2006-11-26 17:06

De s k kvällstidningarna lurar kunderna varje dag.

Jag vet inte hur många år det är sedan jag senast köpte en kvällstidning. För mig är det obegripligt att dom har någon upplaga överhuvudtaget.

  • Medlem
  • 2006-11-26 17:42

Är inte den mest etablerade sanningen som finns "Folk köper skit"?

1
Bevaka tråden