Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

SE w300i?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Borås
  • 2006-11-25 11:37

Åsikter om denna budgetwalkmanmobil?
Den verkar ha vad jag behöver, till ett överkomligt pris dessutom. Mitt enda "aber" är att kameran är lite väl kass men det känner jag faktiskt att jag kan leva med (jag har redan en bra kamera och egentligen lever jag ju efter devisen att den enda kamera som duger är en bra kamera och därför är en kass kamera inte så mycket sämre en en halvduglig).

Som sagt, alla slags åsikter är välkomna. Om det blir aktuellt med köp kommer jag nog att köpa till minneskort på 1 GB.

Har jag förstått det rätt förresten, eller går det inte att koppla in "riktiga" hörlurar? Man är fast med de medföljande öronpropparna...?

  • Oregistrerad
  • 2006-11-25 12:10

Man kan köpa en adapter till telefonen så man kan använda sina vanliga hörlurar... fast hur det går till när det ringer har jag inte förstått ännu....

  • Medlem
  • Borås
  • 2006-11-25 20:21

Oh! Det var ju glädjande. Jag ska nog ta mig till en affär i morgon och provklämma lite på telefonen.

  • Oregistrerad
  • 2006-11-26 12:12

Man behöver ingen "extra" adapter för att plugga in vanliga 3,5mm-hörlurar i telefonen. Mikrofondelen på handsfreen är i sig en adapter.

1
Bevaka tråden