Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Xbox-ägare, hjälp

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2006-11-22 01:55

Köpte mig just en Xbox av en polare (den första alltså) men han hade lyckats klanta bort sin subscription code till Live! och det verkar tydligen inte vara så överdrivet lätt att få tag i en ny längre och de är tyvärr inte gratis heller för den delen.

Därför vänder jag mig nu i desperation ut till er som antingen inte använder Live! (längre) eller som bara känner att ni vill rädda min dag. Skulle jag kunna få någons subscription code så jag kan registrera min Xbox.

(Inser nu när jag läser det hur sjukt det låter men det vore verkligen ubersnällt).

Skicka ett PM eller något så är ni min ängel för all framtid :).

(För er som inte vet står den tydligen på någon lapp man får till Xboxen, som förmodligen alla av er slängt vid det här laget).

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-11-22 02:03

Du skojar nu va?

  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2006-11-22 02:05
Ursprungligen av Jonaz:

Du skojar nu va?

Nej inte det minsta. Varför skulle jag det? Ser ingen anledning att inte försöka i alla fall. Går typ inte få tag i någon subscription code längre. Man måste köpa ett helt sånt paket med headset och shit som jag fattat det. Och så desperat är jag inte :).

Flyttar tråden Lounge då den inte är relaterad till macspel.

Mod.

  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2006-11-22 10:21
Ursprungligen av Christofer:

Flyttar tråden Lounge då den inte är relaterad till macspel.

Mod.

Så Lounge är typ en off-topic kategori, jag var lite osäker på om det var det eller inte men nu vet jag till nsäta gång. Tackar :).

1
Bevaka tråden