Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När kommer Isync till M600i?

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den gamla tråden börjat bli för lång. När kan jag börja synca min M600i? Anyone?
//Douglas

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-11-17 12:54

Ingen aning, men du kan fortfarande skicka över kalender från dator, samt kontakter. Men inte tillbaka till datorn från telefonen.

/Tangen

hur långt är ett snöre?

bara apple vet när det kommer, det kan komma imorgon, det kan komma om en vecka, det kanske aldrig kommer.

Baltazars svar sammanfattar det rätt bra. Det är ingen utanför Apple som vet det (ingen som berättar det offentligt i alla fall) och därmed är det svårt att veta om det ens arbetas på eller är klart vilken sekund som helst. Men med tanke på Apples tidigare stöd för SE-mobiler så borde det vara rimligt att gissa att stödet kommer.

Det är sådana här gånger som Apple hemlighetsmakeri kan bli lite störande, det vore ju klart enklare om de kunde lägga upp en lista på mobiler som de planerar att stödja, sådana som de aktivt utvecklar stöd för och sådana som de inte planerar stöd för öht (t.ex. på grund av tekniska svårigheter).

Jag har också en M600i och väntar på stöd.. Det vore också fint om dom kunde fixa USB-stödet så man kan köra telefonen som minne..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-11-17 16:51

garanterat så kommer dom nog att lösa det så det fungerar till alla UIQ3 telefoner, konstigt annars, sen kanske man behöver ett 3:e parts hack för att få just M600 att funka

Hoppas att Apple inte tar intryck av Vodaphones beslut, att som operatör endast stödja tre olika operativ för mobiltelefoner. Där var SE:s version av Symbiam inte med bara Nokias.

  • Oregistrerad
  • 2006-11-19 11:48

Är det ingen som hittat ett hack som får det att fungera? Mitt tålamod börjar snart ta slut, känns som om alla som kan stava till "mobilutveckling" där borta i Cupertino har varit vigda åt iPhone-crunchen sedan i somras.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2006-11-19 14:49
Ursprungligen av PJ Utsi:

Är det ingen som hittat ett hack som får det att fungera? Mitt tålamod börjar snart ta slut, känns som om alla som kan stava till "mobilutveckling" där borta i Cupertino har varit vigda åt iPhone-crunchen sedan i somras.

Inte ens programs om Missing Sync har ju stöd för M600 eller den versionen utav Symbian...
Felet ligger ju minst lika mycket hos Sony Ericsson som faktiskt inte använder samma sync-protokoll längre.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-01-10 19:30

Betyder den nya iPhone att Apple "medvetet" kommar dra ner på sin iSync-utveckling för att styra över sina kunder mot iPhone? Vilket gör att synstödet för M600(P990 inte kommer?

Eller är dom fortsatt schyssta och uppgraderar iSync även framöver?

Tappade jag min 910i i våras så får jag väl tappa min 600 när iPhone kommer.

M600i-stöd iSync 10.4.9 ???

Någon som vet om denna telefon kommer att stödjas i Mac OS X 10.4.9? (Betan är ju ute nu och någon kanske har information om detta...)

Ursprungligen av Lars Einarsson:

Någon som vet om denna telefon kommer att stödjas i Mac OS X 10.4.9? (Betan är ju ute nu och någon kanske har information om detta...)

Om de har det så får de inte säga något om det. Alla som är medlemmar i ADC (vilket man måste vara för att få betor) måste ingå i ett NDA, så enda sättet jag skulle tro att du får reda på det är väl om det kommer upp på ryktessiterna. De som bryter NDA brukar föredra att vara anonyma när de gör det.

Ursprungligen av Lars Einarsson:

Någon som vet om denna telefon kommer att stödjas i Mac OS X 10.4.9? (Betan är ju ute nu och någon kanske har information om detta...)

En säker källa har sagt att så tyvärr icke blir fallet. Vi får vänta på en större uppdatering av hela iSync för att de senaste Symbian-telefonerna stöds.

1
Bevaka tråden