Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fläkt-ljudet har gått upp

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min MacPro låter mer. Antingen är jag knasig, eller så har den börjat låta konstant mer, det är ju inga ljud att bråka om, men jag tycker nog att jag märkt en skillnad. Att jag gjort ngn installation som påverkat datorn, eller om det var i anslutning till de två firmware-uppdateringarna är jag tveksam till.

Finns det ngn som upplevt samma sak, och kanske har ngn aning om hur man kan påverka det?

Den senaste firmware uppdateringen (i veckan) kan visst ge sådant resultat. Tyvärr går det inte att nergradera.

Ja, det kanske är det då, jag bara vet att jag börjat tänka på datorns ljud nyligen, och inte kopplat det till ngt jag gjort... så mao är det så subtilt att det är möjligt att uthärda, men man blir ju lite fundersam. Vart såg du denna info?

Måste säga att jag inte tordes köra detta, jag skummade igenom och förstod inte riktigt vad som skulle hända... dessutom hoppas jag ju att apple gör en firmware uppdatering för att det behövs!?

Blir gärna rättad.

1
Bevaka tråden