Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nätverkshjälp!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är väldigt ny vad gäller mac. Men skulle behöva hjälp med att ändra hastigheten på mitt nätverkskort från 100mbit till 10mbit. Hittar inte riktigt var man gör detta. Snälla hjälp mig snarast! Tack!

  • Oregistrerad
  • 2002-12-03 10:47
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: PontusNR1:
Är väldigt ny vad gäller mac. Men skulle behöva hjälp med att ändra hastigheten på mitt nätverkskort från 100mbit till 10mbit. Hittar inte riktigt var man gör detta. Snälla hjälp mig snarast! Tack!

Det ska bara vara att plugga in datorn så känner den själv av nätverkshastigheten.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: thomash:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: PontusNR1:
Är väldigt ny vad gäller mac. Men skulle behöva hjälp med att ändra hastigheten på mitt nätverkskort från 100mbit till 10mbit. Hittar inte riktigt var man gör detta. Snälla hjälp mig snarast! Tack!

Det ska bara vara att plugga in datorn så känner den själv av nätverkshastigheten.

Jo, men då kör den i 100.. vill att den ska ner till 10mbit full duplex...

Tyvärr vet jag heller inte hur man gör, men blir förstås nyfiken på varför du vill göra detta.

/Ola

[ 03 December 2002, 19:09: Meddelandet ändrat av: Taz_1999 ]

Vet inte heller hur det skulle gå till men läs i den här tråden så kanske du hittar ngt intressant...

1
Bevaka tråden