Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac Pro 2.66 inköpt

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Lyckades spilla kaffe över den det första jag gjorde. Men det rann tydligen mest utanpå. Nu väntar jag bara på Intelversioner av alla softsyntharna...

Ursprungligen av bruksarn:

Lyckades spilla kaffe över den det första jag gjorde. Men det rann tydligen mest utanpå. Nu väntar jag bara på Intelversioner av alla softsyntharna...

Native-Instruments har ju släppt Komplete 4 med alla deras plugs som UB

vilka saknas ? producerar själv musik .. och kör med Logic Express

PS. Visst är det nnice att du döper din Mac Pro men skall det inte vara vigvatten och inte kaffe

Ursprungligen av Tussen69:

Native-Instruments har ju släppt Komplete 4 med alla deras plugs som UB

vilka saknas ? producerar själv musik .. och kör med Logic Express

PS. Visst är det nnice att du döper din Mac Pro men skall det inte vara vigvatten och inte kaffe

Det är bara FM8, Absynth4 och Battery 3 som är UB för tillfället. G5-pluggarna funkar inte, Akoustic och Electric Piano hittar inte sina samplingar, B4II hackar. Så UB vore inte så dumt. Just nu funkar inte registreringen av Komplete4 när jag installerat det på nya datorn. Mysko.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-11-07 13:11

Jag (min flickvän) hälde en hel kopp kaffe(utan socker) mot baksidan där lufthålen är. Jag stängde av den direkt och plockade ut batteriet och lät den torka i 3 dagar. Har inte haft några problem sen.

Och nu har Arturia Minimoog V kommit som UB, det rör på sig, sakta men säkert.

1
Bevaka tråden