Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacBook väldigt repkänslig

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-11-06 17:31

Är det bara min MacBook som blir repig på den grå plasten (den som gulnar för många) så fort man nuddar den med en nagel? Otroligt irriterande..:mad:

Låter som om du har fått smör istället för plast, har själv dock ingen att jämföra med tyvärr.

Är du säker på att det är repor?
Köp en mirakeldug på Ica och gnugga lite så går det kanske bort!

  • Oregistrerad
  • 2006-11-06 22:29

det är definitivt repor, försökte med mirakelduk men dom är kvar.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-11-06 22:32

Du har fått smör i smörbytta istället för en hederlig MacBook har jag för mig.. Lämna tillbaks den vita smörbyttan och kräv en dator istället!

Borde ju iofs vara självklart att inte få smör när man köper från Apple? Jag menar, någon ordning ska det väl vara? Surt med smör för hela 12 glada laxar också

Ursprungligen av boris91:

Surt med smör för hela 12 glada laxar också

Det kallas kvalité

Nej men, lämna tillbaka den innan det går hål att du bär den..

  • Oregistrerad
  • 2006-11-06 22:52

Det är bara små repor som syns i ljus, man liksom skrapar bort det matta så att det blir blankt bara man nuddar med nageln. Men när jag kollade lite på den nu så har jag små sprickor längs hela vänsterkanten, trots att jag bara har haft den en vecka och den har stått på samma plats hela veckan.

Längtar tillbaka till pc...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-11-06 23:45
Ursprungligen av VictorN:

Längtar tillbaka till pc...

Isf, köp en PC.

Den är garanterat inte så vacker att man bryr sig om repor i den.

Men ok, ibland undrar jag om Apple gävlas genom att göra vackra prylar som iPoden och Macarna så repkänsliga. Men i det hela taget; orka-faktor 100%. God natt.

Kanske time att klippa naglarna?

  • Oregistrerad
  • 2006-11-06 22:56

Haha nej är nagelbitare så det är inte problemet

  • Oregistrerad
  • 2006-11-07 17:30

Jag har inga repor på min och jag har gnuggat hårt med mirakeldukar osv för att få bort lort. kanske är just därför med hehe. Har inga naglar ska väl poängtera med

Ursprungligen av Pantern:

Jag har inga repor på min och jag har gnuggat hårt med mirakeldukar osv för att få bort lort. kanske är just därför med hehe. Har inga naglar ska väl poängtera med

Inga naglar? :eek: Aj du måste ha rätt ont om dagarna om fingrarna... !!!

anjuna: nejnej... när man dragit ut dom med roten så funkar det bra

1
Bevaka tråden