Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac möter PC på Onsdag i SVT

Tråden skapades och har fått 134 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Björn Leander:

Killen vet jag inte vem det var men tjejen heter Linda och arbetar som säljare på Grafit här i Umeå. Grafit är ett Apple Center och jag är ganska säker på att hon använder Mac.

Ok, jag kan förstås ha fel men hon verkade lite dåligt förberedd men det var kanske meningen...

Mycket snack om "Clearview".. bloggen TUAW.com har en bra bild, döm själva

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2006-09-09 22:33
Ursprungligen av Jürgen B:

Mycket snack om "Clearview".. bloggen TUAW.com har en bra bild, döm själva

Ehm... den där bilden har då inte ClearType igång :S Återkommer med bild om någon minut.

ClearType igång på min Windowsinstallation på Macbooken:

Lika bra som i OS X? Nej, det tycker jag nog inte.
Duger det? Absolut.

Har för mig att ClearType inte som standard är påslaget i Windows, utan att användaren själv får välja om det skall vara igång. Därför antar jag att många missar att det faktiskt finns.

Senast redigerat 2006-09-09 22:48
  • Medlem
  • International user
  • 2006-09-08 20:23

Ha, ha , ha. Kantutjämning, typ ATM 1992 (det förra seklet). In i dimman...

Här är framtiden!

Det hade varit kul att haft vista och 10.5 med i Mac vs.PC ...

http://video.google.com/videoplay?docid=-1488293441562218396&hl=en

  • Medlem
  • Öland
  • 2006-09-10 09:13

Har nu sett programmet, och väljer at tinte kommentera duellen här. Hela programmet andas lågvatten lång väg. Och detta är inte bara negativt för macen, utan för datoranvändandet i stort.