Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Endast ett fel med nya iMac

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2006-11-05 14:39

Det finn endast en sak till jag skulle vilja ha på nya iMac. Det är en DVI-port in för att kunna koppla på en annan dator och utnyttja iMac'ens skärm som...ja skärm. Annars är den helt komplett.

Over and out!

  • Medlem
  • Umeå
  • 2006-11-05 16:14

Man kan inte få allt - bara nästan

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2006-11-05 18:03

borde inte vara så såvrt att fixa:P men det är ju iofs ganska ologiskt:P men men...
Själv skulle jag vilja ha två usb portar till:P dem på tangentbordet är inprincip oanvändbara för det är bara 1.0

  • Medlem
  • Växjö
  • 2006-11-05 18:12

Jag är nöjd med min. Självklart vore det inte fel med DVI-in och någon annan videoingång så jag kan använda min boxer-box men man kan ju inte heller begära allt.

Ursprungligen av f-our1:

borde inte vara så såvrt att fixa:P men det är ju iofs ganska ologiskt:P men men...
Själv skulle jag vilja ha två usb portar till:P dem på tangentbordet är inprincip oanvändbara för det är bara 1.0

Det är sant, ett tips är att ha musen i tangentbordet.

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2006-11-05 19:38

ditt tips hade varit bra om det nu inte var för att jag kör en annan mus än Mighty mus, min mus jag kör med nu, en trådlös via radio behöver 2.0 för att fungera felfritt...:/ tyvärr...

JAG VET! jag kopplar in tangentbordet i dem! ^^;)

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2006-11-05 20:35
Ursprungligen av elviss:

Jag är nöjd med min. Självklart vore det inte fel med DVI-in och någon annan videoingång så jag kan använda min boxer-box men man kan ju inte heller begära allt.

Samma här
Har hållit på att bygga och dona med PC's lääänge och iMac'en är den coolaste dator jag någonsin haft!
Har kompletterat med Airport Express och Airtunes för att spela iTunes musiken i vardagsrummet (Imponerar fett på kompisarna).

Nu väntar jag bara på motsvarande låda för att kunna strömma videofilmer trådlöst till TVn

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-11-05 20:41
Ursprungligen av Macsimal:

Samma här
Har hållit på att bygga och dona med PC's lääänge och iMac'en är den coolaste dator jag någonsin haft!
Har kompletterat med Airport Express och Airtunes för att spela iTunes musiken i vardagsrummet (Imponerar fett på kompisarna).

Nu väntar jag bara på motsvarande låda för att kunna strömma videofilmer trådlöst till TVn

Ååå ja, den kommer snart!

  • Oregistrerad
  • 2006-11-06 00:54

Video - In hade verkligen inte skadat!

Skulle vilja använda imac-skärmen till min xbox 360 :/

Nåväl.. Får väl köpa en HDTV till jul istället.

Ursprungligen av governor:

Video - In hade verkligen inte skadat!

Skulle vilja använda imac-skärmen till min xbox 360 :/

Nåväl.. Får väl köpa en HDTV till jul istället.

Med denna från Elgato:
http://www.elgato.com/index.php?file=products_eyetvhybrid

Kan du få in Xbox till Mac. Vet dock inte hur bra bild det blir (analog bild)?

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2006-11-08 10:04

Har själv både en iMac 20" core 2 duo och en elgato hybrid:)
Jag kan säga att kvaliten inte är hundra, helt duglig men inte mycket mer än så...
Har du inte kunnat fixa digital tv på den, eller jag kör via komposite kablar till elgato hybrid men det är ju itne så man ska göra "egentligen", hjälp någon?

1
Bevaka tråden