Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google släpper gmailklient för mobiler

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Google har precis släppt en gmailklient i java för mobiltelefoner. Jämfört med deras tidigare wapmail (som fortfarande finns kvar) så är detta himmelriket! Snabb, funktionsrik och effektiv.

Klicka här för att se om det finns stöd för din mobil. Är du en av de lyckliga som har en kompatibel mobil wappar du sedan in på gmail.com/app med mobilen för att ladda ner det drygt 110 KB stora programmet.
Om din mobil har java och är relativt ny, men trots det inte finns med i listan, kan det vara väl värt att testa ändå. Jag kör med K610i utan problem trots att det inte finns något officiellt stöd för just den modellen.

Funkade... sådär. Appen säger att det krävs en fungerande uppkoppling för att det ska fungera, och att jag ska flytta mig tills jag får bättre signalstyrka... men jag har full styrka redan. Plus att jag vet att jag har fungerande uppkoppling, wappade hem klienten ju.
Använder SE K800i.

  • Oregistrerad
  • 2006-11-03 10:07

W810i fungerar perfekt.

Fungerar bra på W950i också...

Den fungerar alldeles utmärkt på min k800i med 3 som operatör.

Wohoo, min kassa (men smala ) RAZR stöds!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-11-06 11:13

Wow, till och med min Nokia 6060 klarar av att ladda ner appen! Otroligt!

Men vilken tid det tar å ladda brevlådan..! Finns risk för att jag inte kommer att tycka det är speciellt smidigt att:

1. Hala upp mobilen
2. Logga in på Gmail (tar en stund)
3. Vänta tills lådan laddas (tar ett år, typ)
4. Undra vad man ska göra medan det laddas
5. Stirra på "loading" ikonen uppe till höger
6. Stirra på den lite till
7. Starta upp datorn och kolla sitt gmail i lugn och ro.......ahh vad ljuvligt med bara 23 spam idag!

1
Bevaka tråden