Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vista släpps den 30 november

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2006-11-03 10:36

för företagskunder.

  • Oregistrerad
  • 2006-11-03 12:04

Och för Svenssons i Januari. Men jag köper hellre en säck med grisbajs den dagen.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-11-03 12:04

Bokat!

jag är rätt sugen på en vistalicens...

  • Oregistrerad
  • 2006-11-03 13:02

Har ni sett hur Office 2007 ser ut... synd att jag förmodligen kommer att tvingas att jobba med det.

Här är smakprov på Word 2007:

  • Medlem
  • International user
  • 2006-11-03 13:46
Ursprungligen av elsevero:

Har ni sett hur Office 2007 ser ut... synd att jag förmodligen kommer att tvingas att jobba med det.

Här är smakprov på Word 2007:

Ett ord räcker. Usch!! Gräsligt plottrigt.:'(

  • Medlem
  • International user
  • 2006-11-03 14:07
Ursprungligen av bossep:

Ett ord räcker. Usch!! Gräsligt plottrigt.:'(

Det är faktiskt inte så hemskt när man vant sig. Jag tycker att det är mer lättjobbat än gamla office med sina oändliga menyer och inställningar som åtkoms från dialogrutor som man får upp genom att trycka på en knapp i en annan dialogruta.

Men jag säger väl som Orvar i filmkrönikan: "Har man ätit två tallrikar med bajs så smakar det mesta bra sen".

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-11-03 13:09

Intresseklubben antecknar.

  • Medlem
  • 2006-11-03 14:24

Word skulle må bra av att bli mer som pages. Jag tror att det skulle uppskattas av dem som försöker göra layouter med ett program som inte är gjort för det.
Word är ett eget litet kosmos, och alla använder olika funktioner på helt olika sätt, vilket gör att man aldrig hajar hur någon gjort något när man får ett worddokument. De borde ha ett antal "tamplates" och inga som helst inställningsmöjligheter utöver det.

vad gäller office vägrar man ju offcourse... har man levt med gnulinux och openoffice ett tag så vil man inte gärna gå tillbaka... har inte kört office på jag vet inte hur länge... Men jag hoppas att vista blir vettigt så drar man igång en pc också...

den kan aldrig ersätta min bärbara mac men...
Antec 180B är ett bra chassi... + en dell24a == godis... fast nu blir jag väl dödad förståss..

1
Bevaka tråden