Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nokia E60

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Har just köpt nya Nokia E60, är det någon som vet om det finns något program som gör att man kan synca denna med en Macbook? Vet att det finns ngt som heter Nokia PC suite ller liknande för PC.

Jag antar att en variant är att köra bootcamp och Windows för att installera programmen, men då kan man ju inte använda sin kalender etc fullt ut.

Hjälp!

/Robert

ladda ner detta plugin o installera http://www.mactomster.de/index.php?option=com_remository&Itemid=40&func=select&id=1

så ska det funka att synca med iSync

var i alla fall gratis förut

Har testat men funkar ej

Hej igen,

Utgår från att jag gör något fel. Har lagt in mappen Phoneplugins i biblioteket.
Det är så jag tolkar instruktionen nedanför.

Finns det ngt annat directory som är högre?

5. Copy the directory "PhonePlugins" (green marked) including contents with Apple + C and insert it into the highest LIBRARY on your hard disk. If the directory already exists, then only take the contents from mine directory into the available directory "PhonePlugins".

/Robert

du har inte lagt till nallen i enhetshanteraren för bluetooth innan väll? i så fall ta bort den där o lägg in den igen efter att du lagt in det där i rätt mapp. välj inte bort att den ska kunna använda nallen som modem (du kommer dock kanske aldrig använda det, men tror man inte ska välja bort det). o sen in i isync o lägg till mobilen.

1
Bevaka tråden