Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Boot Camp 1.1.2 släppt!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-10-30 22:51

What's new in this version:
•The Apple USB Modem now works correctly
•Trackpad scrolling and right-click gestures work correctly
•Fixed idle sleep bugs
•Reduced dialogs during Windows driver installation
•Improved international support
•Improved 802.11 wireless networking support

Härligt.

Ohh nice.. Vill ha större hdd

  • Oregistrerad
  • 2006-10-31 17:55

Jag får inte Boot Camp att fungera på min Mac Pro 2 x 2.66 GHz Xeon. Vid partioneringen sker något mycket märkligt. Jag väljer 10 Gb för windows på en extra isatt SATA disk, startar om med Win XP Pro SP2 skivan i datorn. När jag sedan ska välja C partitionen så visar det sig att partitionen är ca 30 Gb FAT32 ?!? Nåväl, jag väljer den iaf och startar installation. När sedan Windows startar om från DOS-delen av installationen och ska påbörja den "riktiga" installationen så får jag felmeddelandet "Diskfel" (i DOS). Vad kan det vara för fel? Disken fungerar utmärkt i Mac-miljö. Jag har provat med Boot Camp 1.1.1 och nu den nya 1.1.2 och samma sak händer.

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2006-10-31 18:42
Ursprungligen av acke:

•Reduced dialogs during Windows driver installation

Finns nog fler installationsprogram under windows som skulle behöva.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-10-31 18:44

Jo, men det behövs någon som kan göra det också.

Yes!!

Gött! Alla förbättringar välkomna.
Mer jobb här Apple, vill kunna lämna in min MBP å få musplattan uppskuren i tre delar, please!

Undrar om det skulle vara business att erbjuda en sådan modifikation?
Borde ju bara vara att hamra in en musmage därinneå fixa separata återfjädrare för knappdelarna, om man hittar någon hyggligt platt vill säga ...

  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2006-11-03 11:52

högerklick med trackpad funkar inte alls?

Installerat drivisar för 1.1.2 men jag får inte trackpad-klick att funka alls (varken vänster eller två fingrars-högerklick). Däremot funkar tvåfingrars-scroll. Hittar heller inga inställningar för detta i Kontrollpanelen->Mus. Det står ju i versionsbeskrivningen att det ska funka.

Någon som fått det att funka?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-11-12 20:01
Ursprungligen av troll2:

Installerat drivisar för 1.1.2 men jag får inte trackpad-klick att funka alls (varken vänster eller två fingrars-högerklick). Däremot funkar tvåfingrars-scroll. Hittar heller inga inställningar för detta i Kontrollpanelen->Mus. Det står ju i versionsbeskrivningen att det ska funka.

Någon som fått det att funka?

har exakt samma problem.. någon som vet?

1
Bevaka tråden