Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Väska till MBP 15.4"

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2006-10-29 01:06

Hej,

Nu har jag äntligen bestämt mig för att det är dags att lägga beställningen på den nya MBP. Frågan är bara hur jag ska förvara den när den hittar hem till mig. Jag har funderat en del på någon variant av Tucanos Second Skin (skillnaderna är för mig obegripliga) men det lutar allt mer åt en väska. Detta därför att jag ändå är i behov av en ny väska för skolan.

Utseendemässigt ser Tucano Cobra Horizontal Limit riktigt bra ut, frågan är hur bra den är i verkligheten. Jag har tyvärr inte sett den i verkligheten. Frågan är också om det går att få ner en MBP, en 40 mm tjock pärm, två häften och en bok i väskan utan att krossa datorn.

Är det någon som har några tips på bra väskor eller erfarenheter av Tucanos Cobra Horizontal Limit?

  • Oregistrerad
  • 2006-10-31 01:28

www.sfbags.com < köpte deras sleeve för mbp, super. Värt en titt.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-10-31 01:57

Fast det är inte mycket till väska.

Jag rekommenderar att du gör precis som jag gör. Köp dig ett tucano second skin (skyddar datorn bättre än någon väska) och köp sedan en väska där du får ned dator+dina studiesaker.

Senast redigerat 2006-10-31 16:52
  • Medlem
  • International user
  • 2006-10-31 16:42

Det lutar lite åt det hållet, dessutom har jag redan en väska som duger. Det skulle dock vara trevligt med en ny, just Horizontal limit ser ut som ett vettigt altenrativ. Dom hade fått in den till en butik i närheten så jag var dit och kände lite på den, det ser ut som en trevlig väska men den är nog lite liten tyvärr.

1
Bevaka tråden