Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tungt lock på Macbook pro?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-10-29 11:31

Det här kanske är en fånig fråga..
Men när jag slösurfar på min Macbook Pro 17" och lutar datorn lite mot mig, så faller locket hela tiden ner.. Har alltid tänkt att det beror på att det är stor skärm och att den är för tung.. men.. Har fler än mig det på det sättet eller är det någon "skruv" som är för lös..?

Senast redigerat 2006-10-29 12:00
  • Medlem
  • Haninge
  • 2006-10-29 11:54

Hmm, min MBP 15" är väldigt stel - skärmen rör sig inte det minsta. Lite synd bara att skärmen inte går att tilta mer bakåt...

  • Medlem
  • 2006-10-29 11:56
Ursprungligen av macwiking:

Det här kanske är en fånig fråga..
Men när jag slösurfar på min Macbook Pro 17´ och lutar datorn lite mot mig, så faller locket hela tiden ner.. Har alltid tänkt att det beror på att det är stor skärm och att den är för tung.. men.. Har fler än mig det på det sättet eller är det någon "skruv" som är för lös..?

Lämna in den. Så ska det inte vara. Jag vet inte hur upphängningen ser ut, men det borde gå att justera rätt enkelt.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-10-29 13:06

Håller med!

Locket ska absolut inte falla ner, det är ett fel och den ska lämnas in. Första gången jag hört att något sådant hänt, faktiskt.

  • Oregistrerad
  • 2006-10-29 21:02

Tack för svaren ! Ska ringa imorgon och få det åtgärdat + pussa på min sambo för att hon gnällt på min nya fina dator och gjort mig uppmärksam på det....

1
Bevaka tråden