Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bra Bluetooth mobil?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Borgholm
  • 2006-10-25 20:02

Ursäkta.:rolleyes: Men här kommer ännu en som vill ha tips på en bra mobil.

Det som jag är ute efter är en snygg och liten (helst ialla fall) bluetooth mobil, eller i värsta fall en usb mobil. Som jag kan syncronocera med min Mac´s kallender och kontakter utan problem, bryr mig inte så mycket om sådant som kamera då jag ändå nästan alltid har min riktiga kamera med mig och inte vill ta en massa halv kassa bilder. Det samma gäller musik då jag helre använder min ipod. Men batteri tid är viktigt och att den är stilren.
Hade tänkt att skaffa ett comviq kompis abonemang men det verkar som om comviq har lite dålig täkning, vilket iså fall är lite synd då dom jag ringer till mest har C-K.
Tackar

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2006-10-25 21:30

Nokia 6021. Enkel och bra.

Nu råkar ju k610i ha en liten kamera inbyggd och den tar minneskort på upp till 1gb. Men frånsett dessa angenäma brister så är det en liten och mycket trevlig blåtandad 3g-mobil med hyggliga batterivärden. (jag har inte haft min i en vecka än men jag trivs mycket bra med den)

k750i eller senare modeller från Sony Ericsson fungerar perfekt ... specielt min k750i

Sonyericsson w850i en Walkman telefon men ack så snygg.

  • Medlem
  • Borgholm
  • 2006-11-01 00:42

Hmm ska kolla upp tipsen och se om något passar. Men tackar så mycket för tipsen, åter kommer.... (Antar att de som ni nämt funkar bra att synka med Macen!?)

  • Medlem
  • Borgholm
  • 2006-11-01 00:56

Nokian 6021. Tja den kan nog va bra men ohhh.... den måste nog vara mer visuelt tiltalande tyvär, fånigt men så är det.. (Är konstnär med design backgrund så jag är nog lite skadad, även om jag inte riktigt vill Haha)

1
Bevaka tråden