Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacBook startar av sig självt, ensam om detta?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-10-24 20:49

Är det någon mer än jag som har en MacBook som får för sig att starta av sig själv? Ända sedan den kom i början av augusti så har den startat av sig självt flera gånger i veckan, men OS X startar inte utan skärmen är bara blåsvart.(och datorn är väldigt varm) Har fått starta om datorn i felsäkert läge emellanåt för att överhuvudtaget få igång den. När den startar upp står sedan ett felmeddelande om att "Mac Os X har oväntat avslutats". Efter en vända på Macademics supprtavdelning och utbytt logikkort så har problemen fortsatt, och det är en smula frustrerande.. Någon som hört om något liknande problem?

  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2006-10-24 21:33

Nej... aldrig någonsin. Din dator är paj... be om att få en ny. DOA Dead-On-Arrival

  • Oregistrerad
  • 2006-10-24 21:40

Fasiken! Det är så va... visserligen väldigt skönt om man kan få en ny, men jag har blivit så skeptisk mot MacBook efter allt strul. (Saknar dig, gamla iBook G3:a!! kom tillbaka, allt är förlåtet!!) Man kanske ska ligga lågt ett tag och se om dom släpper nya uppdateringen snart isåfall... Eller så får det bli en stationär den här gången, har hört att iMac är väldigt stabil.

Hände för mig i dag, i en sleeve. Tur som fan att inget brann upp, kände när jag lyfte upp ryggan att allt var helt varmt och jag röck upp den varpå jagsågvad som hade hänt, exakt samma problem som för "doktoralva"

1
Bevaka tråden