Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur väljer man emellan Mac OS X och XP i bootscreen?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

har prövat att hålla ner alt. Men detta fungerar inte. Får bara upp xp installationen

  • Oregistrerad
  • 2006-10-15 10:11

Hahahahaha Insallera Windooze på din dator och du kan inte använda den som en Mac längre... det är fanimej patetiskt!

Tyvärr så vet jag inte vad du kan göra.

Ursprungligen av Scumpi:

Hahahahaha Insallera Windooze på din dator och du kan inte använda den som en Mac längre... det är fanimej patetiskt!

Tyvärr så vet jag inte vad du kan göra.

Heter det inte Windows? Min mac mini blev genast dubbelt så bra när jag kunde köra Windows.

Men jag håller ner Alt från det jag sätter på datorn.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-10-20 15:05
Ursprungligen av Code Red:

Heter det inte Windows? Min mac mini blev genast dubbelt så bra när jag kunde köra Windows.

Men jag håller ner Alt från det jag sätter på datorn.

Håller med Code Red, min laptop har blivit dubbelt så grym sedan jag installerad XP, snart kommer fler och fler datortillverkare inse att dual boot är framtidens melodi ....

Älskar OS X men det betyder inte att jag måste dra en påse över huvudet och vägra inse alla fördelar som ett dual boot system ger mig....

Har läst att det är vänstra alt knappen man ska hålla ner vilket funkar för mig där hemma. Men det kanske inte ska spela nån roll.

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2006-10-15 10:45
Ursprungligen av svettgreta:

har prövat att hålla ner alt. Men detta fungerar inte. Får bara upp xp installationen

Om du installerade Apple drivrutinerna i XP så har du i kontrollpanelen möjlighet att välja startskiva, precis som i OS X.

  • Oregistrerad
  • 2006-10-18 15:30

När håller du ner alt? Jag brukar vänta tills datorn ger ifrån sig startljudet och skärmen blir vit. Då börjar jag hålla ner alt. Funkar för mig iaf.

Jag har märkt om man har något usbtillbehör kopplat genom tangentbordet kan det störa lite. Jag hade mitt headset genom TB´et och då fick jag inte välja något alls i bootmenyn. Jag behöver fler usbingångar! Någon som har något tips på nån bra hubb?

MVH Dave the Megaslave

1
Bevaka tråden