Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google kräver extra inmatning?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vad har hänt med Google idag? Går ju inte söka efter nått som vanligt, google kräver att man matar in ytterliggare info innan sökningen kan göras. Precis som i vissa forum, där forumet har problem med robotar som postar inlägg...

Så här ser det ut då jag gör en sökning på Google

  • Medlem
  • Sollefteå
  • 2006-10-19 11:43

Skumt! För mig fungerar det som vanligt. Google har kanske fått för sig att det finns en spambot på din IP. Vad söker du på för att få upp den där sidan?

Testade söka på massor med saker. Alltid samma. Hela förmiddagen var det så. Men nu så är det ok igen. Mysko.

Hej jag har också haft problem med att gå in på Google. Den kommer helt enkelt inte upp någon ruta alls. Det är precis om jag är spärrad från att gå in på hemsidan. Likså med youtube, myspace osv. Detta började ske i förra veckan. Någon som kan hjälpa?

ps. jobbigt att inte kunna googla, dock fungerar de flesta andra sidor när jag skriver in dem.

Det låter som om du sitter bakom en proxy. Det råkar inte vara så att du sitter på jobbet då du har dessa problem?

1
Bevaka tråden