Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Battlefield 2142

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Luleå
  • 2006-10-17 23:19

Någon som vet om Battlefield 2142kommer till mac? Det ser rätt häfftigt ut!

http://www.youtube.com/watch?v=N8e9tLdUNi8&NR

http://battlefield2142.ea.com/battlefield/bf2142/screenshots.aspx

Eftersom dom inte brydde sig om att porta BF2 så vet jag inte om dom bryr sig om att potra BF 2142 tyvärr. Själv får man lira BF2 via bootcamp.

Ursprungligen av Carlisle_united:

Eftersom dom inte brydde sig om att porta BF2 så vet jag inte om dom bryr sig om att potra BF 2142 tyvärr. Själv får man lira BF2 via bootcamp.

hur funkar det? funkar det med crossover må tro?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2006-10-18 14:37
Ursprungligen av promqueen:

hur funkar det? funkar det med crossover må tro?

Jag har precis börjat ladda ner en trailversion av Crossover. Har du testat de och hur bra fungerar de?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2006-10-18 14:29
Ursprungligen av Carlisle_united:

Eftersom dom inte brydde sig om att porta BF2 så vet jag inte om dom bryr sig om att potra BF 2142 tyvärr. Själv får man lira BF2 via bootcamp.

Hur bra fungerar bootcamp till bf2?
Jag sitter vid en 2.1 GHz PowerPC G5 med 1GB RAM och ATI Radeon X600 XT(128mb). Flyter spelet på bra då tro?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-10-18 14:43
Ursprungligen av beia:

Hur bra fungerar bootcamp till bf2?
Jag sitter vid en 2.1 GHz PowerPC G5 med 1GB RAM och ATI Radeon X600 XT(128mb). Flyter spelet på bra då tro?

Tyvärr kan man bara installera BootCamp på dom nyare datorerna, alltså dom som har intelprocessorer i burken, Mac Pro, Mac Book, Mac Book Pro etc.....

För övrigt så fungerar BootCamp otroligt bra, jag har installerat XP och kör 3D Studio Max 8, Combustion 4, After Effects 7, Anime Studio 5.5 Pro, ZBrush (alltså rätt tunga och krävande applikationer) utan minsta problem... Och dom flesta av dessa program har jag installerat på en extern USB 2.0 hårddisk för att inte fylla upp min interna....

Och alla spel jag installerat fungerar också bra...

Sitter på en MBP 2.16.....

1
Bevaka tråden