Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hunter söker - Flickvän

Tråden skapades och har fått 40 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Japp alla vet vem jag är, om inte så kan ni gå in på http://web.mac.com/szajda
Flickvän sökes så sprid gärna det vidare och rek dem min hemsida där finns allt som kan behövas för en första bild av mig!

Tackar för hjälpen!

  • Medlem
  • Växjö
  • 2006-10-16 22:54

Minst sagt annorlunda. Önskar dig lycka till!

  • Medlem
  • Öland
  • 2006-10-16 23:04

dags att skapa en relationskategori? lycka till

HAHA Varför inte? Någon måste vara först

PS, stavfel på siten

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-10-17 00:44

Du kanske inte skulle ha skrivit : "kraven är lalala"

Skriv "jag ser gärna att ..."

Då blir det andra grejer! (om inte är det inte mitt fel utan någon annans, går det dåligt så dra till stan och slå ner folk lite på random som hämnd.)

Mera seriöst så tror jag du kan snygga till tjejsökningssidan lite mera, antar du förstår varför.

Good luck with your lady-ing!!

Tackar och det är fixat

  • Medlem
  • International user
  • 2006-10-17 14:00
Ursprungligen av Hunter78:

Tackar och det är fixat

Det finns fortfarande felstavningar och det är fullt med särskrivningar.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-10-17 14:12
Ursprungligen av Konrad:

Det finns fortfarande felstavningar och det är fullt med särskrivningar.

Om han nu ska hitta en flickvän som älskar honom som han är så ser jag ingen anledning att rätta till de språkliga misstagen på sidan. Det är väl meningen att "den rätta" ska se förbi detta.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-10-17 14:18

Jag såg på din hemsida att du antingen bott eller rört dig i kvarteren kring el-Haramein. Där finns ju en del damer, hur seriösa och långvariga förhållanden de är ute efter kan man dock ifrågasätta.

Ursprungligen av ylipaa:

Jag såg på din hemsida att du antingen bott eller rört dig i kvarteren kring el-Haramein. Där finns ju en del damer, hur seriösa och långvariga förhållanden de är ute efter kan man dock ifrågasätta.

Syftar du på el-Haramein i Syrien ( Damascus ) Eller?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-10-17 17:40

Ja, för visst är det väl den gamla byggnaden, under konstruktion, vid marje man ser i bakgrunden på bilden. Där är förvisso ett gäng bilder, men du förstår säkert vilken jag menar (jag tror det hängde reklam för syriatel på framsidan av byggnadsskelettet).

Ursprungligen av ylipaa:

Ja, för visst är det väl den gamla byggnaden, under konstruktion, vid marje man ser i bakgrunden på bilden. Där är förvisso ett gäng bilder, men du förstår säkert vilken jag menar (jag tror det hängde reklam för syriatel på framsidan av byggnadsskelettet).

Ja det är Damascus som jag har varit där flera gånger och under längre tids perioder!
Den gamla byggnaden skulle ha varit en moské med det blev aldrig färdigbyggt pg av kuroption m.m. !

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-10-17 17:47

Moskén ligger på andra sidan bygget, mot torget till och håller så vitt jag vet på att bli färdigbyggt. Den byggnaden som syns på bilden har sett lika dan ut de sista 15 åren.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-10-17 17:49

Jag var där 00-01 samt 04-05, pluggade på institutet i Mezze.

Ursprungligen av ylipaa:

Jag var där 00-01 samt 04-05, pluggade på institutet i Mezze.

Vad studerade du då? Detta låter intressant !

Ursprungligen av ylipaa:

Moskén ligger på andra sidan bygget, mot torget till och håller så vitt jag vet på att bli färdigbyggt. Den byggnaden som syns på bilden har sett lika dan ut de sista 15 åren.

Jaga var där senast i Maj 2006 och fick info att det inte skulle byggas färdigt på grund att byggnaden låg på sumpmark vilket gjorde att det inte skulle hålla byggets vikt!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-10-17 17:53

Låter som en väldigt syrisk kommentar, visserligen rinner Barada precis bredvid men i övrigt är det nog ganska torrt där. Det är väl lättare att säga att det var dålig planering, och inte korruption som ligger bakom stilleståndet.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-10-17 17:54

al-lugha al-quran al-karim

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-10-17 17:55

ursäkta transkriptionen.:D

Ursprungligen av ylipaa:

al-lugha al-quran al-karim

Hmm intressant, hur kommer det sig att du valt att studerat dessa ämnen, Muslim?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-10-17 18:01

ungefär lika mycket som medelsyriern, inte alls mao. Skillnaden är kanske att jag heller inte påstår mig vara det. Att det blev som det blev var inget direkt planerat från början, men det gick ju det också.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-10-17 18:03

Själv då, är du "revertit"?

Ursprungligen av ylipaa:

Själv då, är du "revertit"?

Nä tyvärr, jag är katolik men brinner oerhört mycket för islam och mellanöstern pga flera skäl, men man vet aldrig vad händer!

Ursprungligen av ylipaa:

ungefär lika mycket som medelsyriern, inte alls mao. Skillnaden är kanske att jag heller inte påstår mig vara det. Att det blev som det blev var inget direkt planerat från början, men det gick ju det också.

Hmm okej men det var roligt att det finns fler som är mac vän och intresse för islam och mellanöstern!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-10-17 18:06

Alltid trevligt, det finns nog ganska många här som har ett intresse för regionen. Det flesta har ju en uppfattning om regionen, religionerna och politiken.

Ursprungligen av ylipaa:

Alltid trevligt, det finns nog ganska många här som har ett intresse för regionen. Det flesta har ju en uppfattning om regionen, religionerna och politiken.

Ja det tror jag också men det för väldigt få som pratar om det!

Ursprungligen av ylipaa:

Ja, för visst är det väl den gamla byggnaden, under konstruktion, vid marje man ser i bakgrunden på bilden. Där är förvisso ett gäng bilder, men du förstår säkert vilken jag menar (jag tror det hängde reklam för syriatel på framsidan av byggnadsskelettet).

När var du där och vad gjorde du i Damascus!

  • Medlem
  • International user
  • 2006-10-17 13:29

Du borde lagga in ngt om att den som rekommenderar en flicka som faktiskt blir ihop med dig far en iPod Shuffle och tjejen ifraga en iPod Nano.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-10-17 18:30

Hoppas ylipaa ar en iGirl at Hunter!

Bevaka tråden