Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Döda knappar

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I den kaffelatte-bruna-knapp-raden övers på alla 99mac-sidor finns tre knappar som inte reagera alls när jag försöker klicka på dom. Det gäller FORUM, TJÄNSTER och OM 99MAC
Jag kör Camino. I Firefox funkar dom visst ser jag nu. Någon annan Camino-användare med samma problem?

/mvh David S

  • Medlem
  • 2006-10-13 22:50

Inga problem för mig som också kör Camino.

jaha sedär! då har man migrerat till Firefox nu dårå! hoppas dom får till aqua-looken snart också.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-10-22 12:18

Likadant i Firefox 2 RC3, men bara på min ena dator. Inställningarna för Javascript är exakt samma på båda.

i Shiira finns inte problemet

Jag hade samma problem på min dator med nån version av FF ett tag. Lyckades luska ut att om jag tog bort en fil ur Firefox Profilkatalog så fungerade det igen, tror filen var hostperm.1, men jag är inte helt säker.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-10-22 13:08

att ta bort hostperm.1 gjorde ingen skillnad. debuggar man javascriptet får man meddelandet "return not in function" (return click_mnu('sub1')), dock enbart i den "trasiga" firefoxen...

Just ja.. felet jag hade var att bilderna i den bruna raden inte ens syntes. Börjar bli lite senil såhär på ålderns höst

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-10-22 19:56

Felet diskuteras visst här sedan en tid tillbaka: http://www.99mac.se/feedback/90088-v6-rapportera-buggar-haer-5.html

1
Bevaka tråden