Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min Mac Pro försvann

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Strax efter att Mac Pro lanserades beställde jag min Mac Pro , via företaget jag jobbar på via vår datorleverantör ... dessa har i sin tur beställt min maskin via Scanova som i sin tur beställde maskinen via Apple ....

så har man då väntat och väntat .. och väntat .. fåt besked efter besked från vår leverantör att datorn är på g enligt Scanova ...

dagarna kom och gick, dagarna blev senare till veckor, veckor blev till månader ... så för 2 veckor sedan fick jag beskedet att datorn skulle komma tillsammans med andra datorer som var beställda via företaget och att anledningen att det dröjt var att min dator ståt och väntat men ej fåt levereras innan dom andra datorerna var klara .. vår leverantör fick ej del-leverera .... så kom nu dom andra datorerna ... (3 st bärbara MacBook Pro 17 tum)

men vart tog min MacPro vägen ? ... vår leverantör som redan vi det här lagret skämdes pga av Scanovas strull började leta vart mitt kolli tagit vägen ... och igår fick jag beskedet att DHL "slarvat bort" min Mac Pro ....

dock slutar denna historia lyckligt eftersom jag igår fick besked av vår leverantör att en Mac Pro från en annan leverantör skickas idag från Stockholm och att jag kommer få 750 GB HD istället för 500 GB ...

på Tisdag skall min Mac Pro anlända ....

Bra att det slutade lyckligt till slut då, det är ju aldrig kul när sådana dyra grejer slarvas bort.. 250GB extra är ju aldrig fel

  • Oregistrerad
  • 2006-10-13 17:54

Tur i oturen då..

  • Medlem
  • Neverland
  • 2006-10-13 18:39

Ibland skiter det sig helt enkelt. Det kan bero på slarv, stöld eller något annat. Sånt får man tyvärr räkna med.

Förkastligt är dock att få höra bortförklaringar som inte stämmer med verkligheten. DHL slarvade ju inte bort kollit under samma dag som de övriga maskinerna levererades.

1
Bevaka tråden