Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sony Ericsson P990i och iSync..

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som hunnit prova Sony Ericsson P990i och iSync? Det lär väl än så länge vara en lösning som inte fungerar. I alla fall tog det ett bra tag innan Apple visade stöd för den tidigare modellen.

Men det kanske finns tredjeparts-lösningar, eller?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-08-15 22:46

JAAAAA! Precis när jag skulle in här och fråga så hade du redan gjort det.... Undrar jag med, för övrigt måste det vara det bästa i telefonväg som någonsin sett solen, och jag var först

iSync funkar inte med P990i, jag testade igår. Jag läste dock nånstans att nästa version/uppgradering av iSync medför kompabilitet.

Funkar verkligen iSync med P910i?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-10-11 09:27

iSync och p910i funkar enkelt och bra, men p990 och uiq3 funkar inte alls - och det finnns ingen tredjepartslösning (än)

Det beror på att det inte är enkelt - utan Apple måste uppdatera iSync innan det går att skriva en tredjepartslösning(som då inte behövs längre eftersom apple har uppdaterat IS)

Det går att synca med en online exchangeserver, som man betalar ett par dollar i månaden för så kan man synca mail och kalender mot exchangeservern, och sedan telefonen. sök och du skall finna.

Kontakter kopieras över enkelt från adressboken via blåtand
blåtandne funkar till att skicka och ta emot filer
kalender och mail stödjes inte ännu.

/Tangen

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-10-11 10:52

Det handlar om att M600/W950/P990 använder SyncML för synkning, vilket iSync inte har stöd för än.

1
Bevaka tråden