Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Imac 24", nästa speedbump, när och vad?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har utvecklat ett stort ha-begär för 24"s imacen utan att egentigen ha behov av den. Man kanske ska lägga in en stöt vid nästa uppdatering.

Är det någon som vågar spekulera när en sådan kan ske och vad den kan tänkas innehålla?

blueray?
airport (N)
ännu mer prestanda (som att man behöver)
leopard lär ju skeppas iaf
Det jag ser fram emot mycket är frontrow2...

Jag ska slå till på en stationär mac nästa sommar... det är lite jobbigt att bara ha macbooken så ja... jag är en av dom som kommer slå till vid nästa uppdatering. har man ingen användning för den så låter man ju bli

Ursprungligen av northernlight:

airport (N)

Det verkar den redan ha.

Ursprungligen av Plisken:

Har utvecklat ett stort ha-begär för 24"s imacen utan att egentigen ha behov av den. Man kanske ska lägga in en stöt vid nästa uppdatering.

Är det någon som vågar spekulera när en sådan kan ske och vad den kan tänkas innehålla?

En uppdatering i jbörjan av 2007 är trolig. Om man lutar sig mot historien kan man göra en sådan prognos. Och om du kan vänta kan du räkna med ett lägre pris och OS X 10.5 Leopard.

ticktack

Ursprungligen av Olav Rust:

En uppdatering i jbörjan av 2007 är trolig. Om man lutar sig mot historien kan man göra en sådan prognos. Och om du kan vänta kan du räkna med ett lägre pris och OS X 10.5 Leopard.

Leopard är onekligen ett skäl att vänta. Hur ser det ut på grafikkortssidan. Vad kan komma efter GT7300/GT7600 och vad betyder det? Annars känner jag mig nöjd redan med dagen specs, men som sagt sitter inte i sjön just nu.:cool:

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-10-06 14:04

I princip vet man att dom släpps med ett par månaders mellanrum, men detta kan variera ganska mycket. MacRumors har en bra guide.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2006-10-08 02:38

gf 7900 och 7950 finns ju redan men om de ville använda dem hade de ju redan kunnat sitta där, kanske inte finns i laptopversion iofs.

Tack, Toms harware har en sida som erbjuder jämförelser mellan olika grafikort och i olika spel.

http://www23.tomshardware.com/graphics.html

Sen måste man ju har förstånd att tolka sifforna, men det är en annan femma

ja...... kanske borde du vänta för att se om du inte är i uberbehov av ny dator då... ahha... redan airportN..

1
Bevaka tråden