Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macbook reparerad !

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Örebro
  • 2006-10-05 18:54

Jag har använt min dator nästan oavbrutet i ett dygn nu efter det att man på MacSupporten i Västerås bytt heatsink och jag har inte haft en enda "shutdown" !! Jippie:) …tack Anders!....jag håller tummarna….

Köpte även parallells där och det funkar otroligt bra att köra winXP på Mabooken .Önskar bara att jag fick mitt USB ljudkort att funka i windows också,vet inte det verkar bli nån konflikt där som jag inte har benat ut än ?Men den frågan får jag väl posta i ett annat forum.

Sen så tycker jag att DVD/CD läsaren suger:mad: för den tar inte brända DVD skivor,brända CD’n går bra…finns det nåt man kan göra åt det?

Det här lovar gott. Ska lämna in och få min fixad på måndag efter lunch och får tillbaka den samma dag.

  • Medlem
  • Timrå
  • 2006-10-05 19:08

Den ska nog kunna läsa brända dvd.. galet annars!

  • Medlem
  • Boxholm
  • 2006-10-05 19:22

Min första MacBook, som jag lämnade tillbaka av annan anledning, var också helt usel på att läsa brända devede-skivor. Min andra MacBook, som jag har nu, har inga problem att läsa skivorna...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-10-05 20:46

vad får du för temperaturer? med coreduotemp?

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2006-10-05 22:02
Ursprungligen av Budha:

vad får du för temperaturer? med coreduotemp?

Slösurfat lite här och på andra forum en halvtimme... Ligger på 47C för tillfället

(bytte heatsink i förrgår)

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-10-05 22:29

min visar 19C.. enligt apple är det fel på coreduotemp inte macbooken

1
Bevaka tråden