Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Måste snabbt ha tag på en Macbook!

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ja, akut till helgen! :eek:

Övriga macar är inte så flyttbara men jag måste röra på mig några dar. Känner någon till en svensk återförsäljare med en i lager? Valfri icke-pro modell? Finns det sedan butik i Stockholm skulle man ju bli glad. Begagnade verkar inte finnas ute några.

Fanken att det alltid ska bli brist på apple-burkar. Köp större fabrik nångång

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-28 19:33

inlife, applebutiken i västmannagallerian och macoteket har kvar

Det låter ju suveränt! Men är du säker?

I så fall måste måste västmannagallerian fått i dem idag, för jag var där igår. Macoteket och Inlifes hemsidor anger 0 st i lager?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-28 21:27

stod och höll i en macbook på västmannagallerian idag senast.. vet att macoteket.

Ah. ok. Jag höll också i en, men det var förståss bara det utställda visningsexemplaret och det är ju inte till salu. Men då då har de bakom disk också menar du? Tackar, då blir det en trip dit imorgon!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-29 02:35

Iaf vad försäljaen sa.. dock svarta är slut, vita finns. även så på inlife och macoteket.

MacRent hade 5 st svarta som var obokade som skulle levereras till dem idag.

Verkar hoppfullt, bra tips! Inwarehouse skulle få en leverans, men den gick tydligen från Kina istället för från Irland så den blir minst en vecka försenad.

Ursprungligen av crownswe:

Inwarehouse skulle få en leverans, men den gick tydligen från Kina istället för från Irland så den blir minst en vecka försenad.

Jaha är det där min maskin håller hus med andra ord.

//Patrick P - väntar.. men den som väntar på nått gott får väl änvända pc så länge.

Nu verkar det dock som om de redan har hittat till inwarehouse, fick precis ett mail att den
är skickad. Oerhört trevligt.

Inlife hade 67 personer i kö på den enklare modellen

Nå, av någon anledning hade Macoteket en obokad av de som anlände till butiken. Den tog jag!

Ursprungligen av crownswe:

Inlife hade 67 personer i kö på den enklare modellen

Nå, av någon anledning hade Macoteket en obokad av de som anlände till butiken. Den tog jag!

Det kan du nog tacka mig för.
Har bokat både på inlife och macoteket . Detta för att jag skulle flyga hem från sthlm i torsdags.
Ingen av butikerna hann få in min dator innan flyget gick så jag ringde och kollade ifall det fanns någon på Grafit i luleå (longshot)
Dom hade 4st på hyllan!
Så det var bara åka in och hämta den i luleå och boka av på macoteket, antagligen den du fått tag i

/Mvh Joakim

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-30 12:56

Hur går jakten?

För mig gick det bra! Den står här bredvid och kalibrerar sig och jag har i hast slängt över de program jag måste ha med mig. Updaten till 10.4.8 gick också smärtfritt. Wohoo!

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2006-10-01 15:45

Najs! haha

Hatten av för Jckssn!!!!

Liten värld vi lever i, när man vet vems obokade dator man äger...

Nu har MacRent fått in MacBook 1,8 på lager.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-10-10 17:16

vill bara tillägga att inwarehouse har på hyllan i butiken oxå...
köpte en idag...

1
Bevaka tråden