Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Carl - Framtida switcher

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla!

Jag heter Carl, är 17 år bor i Kungälv. Jag går på medieprogrammet på Mimers Hus här i Kungälv och känner att det verkligen är rätt för mig. Nåt som där emot inte känns rätt är att jag för tillfället sitter på en windowsburk. Har faktiskt aldrig suttit vid en Mac men ändå känns det så hemma, så rätt :).

Hittade hit för några månader sedan, och har sedan dess lurkat här.. tja varje dag nästan, verkar vara ett väldigt trevlig forum, mysig stämning :).

Jag äger en iPod mini som funkar kanon, har aldrig krånglat.. den bara funkar. Jag har ett väldigt stort intresse för webbdesign, design i allmänhet faktiskt. Så efter denna lilla presentation hoppas jag att kunna bli mer aktiv här :).

Carl, en annan framtida switcher hälsar dig välkommen Carl!

Inget här i världen är ett sammanträffande

Vi är här för dig!! Kramizar!!! (Är lunarspjåk ute?)

Ursprungligen av Executive:

Vi är här för dig!! Kramizar!!! (Är lunarspjåk ute?)

såååå nittiotal.

För mig är det ute

  • Medlem
  • International user
  • 2006-09-27 10:01

Äh, det är helt PÅ ju!

**KjAm**

Välkommen. vad blir det för mac då? jag fick min första mac för några dagar sedan, en iBook G4

Jag vet inte vad det blir, får spara ihop lite mer pengar..

Einstein_crew, gillar du Millencolin eller varför heter du som du gör? Alltid kul att fråga folk om deras nicks

Ha ha.. Fick namnet från den låten ja, fast det var ett tag sedan jag lyssnade på dem nu

  • Medlem
  • International user
  • 2006-10-09 11:40

Skram inte bort grabben med alla kjamar nu va.

Valkommen!

1
Bevaka tråden