Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSync + W850i?!?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2006-09-18 21:37

Någon som har sett ett script som synkar nya SE W850i med iSync?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-19 08:23

Eftersom telefonen inte släppts än är det tveksamt, dessa scriptpatchar brukar ju släppas någon vecka efter telefonen är ute på ordentligt på marknaden. W850 är ju inte tänkt att släppas förrän tidigast i nästa vecka.

  • Medlem
  • Lund
  • 2006-09-19 09:38

Men synk av k800 då?

Det är liknande program vara i w850 och k800. Var det inte någonstans som jag läste att det fanns en firma som sålde synk script till k800? Någon som har ett längre minne än jag

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-19 14:06

sök på macupdate.com efter sony ericsson så får du upp ett gratis script som (om minnet inte sviktar nu) är för K800.

  • Medlem
  • Lund
  • 2006-09-21 14:32

Feisar har ett beta script för w850i

Har via kontakt med feisar på http://mobile.feisar.com fått tillgång till en beta version av en pluggin till w850i
Återkommer när jag testat mer. Än finns det hopp

  • Medlem
  • Lund
  • 2006-09-24 19:57

Även om det är en BETA så fungerar den bra...

Efter installation och omstart så synkade den upp telefonen som den skule. Lite strul med tidszoner men det är det alltid tycker jag. Verför skall det vara så svårt att få tiden att fungera! Synka mot CET eller någon annan tidsmederian, va!
Nåja vi i Sverige kör tydligen GMT+2 med sommartid ?!?!
ADresser och kalender fungerar perfekt. Även att synka om. Blir nog snart v 1.0 I så fall nog den första SE att nå 1.0 i pluggin innan den är släppt
RSS-läsaren är en frälsning OK det har inte med synkningen att göra men telefonen har minsann nästan allt. samma programvara som i k800 men inte samma senor 2.0 bara
nåja man kan inte får allt. Bilder finns det gått om på nätet så ni får bara en länk till en av dem. http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=128722&pid=1130886&st=0&#entry1130886
Telefonen känns lite tjock först men utfälld WOW vilken telefon. Knaske lite plastig men det är SE första highraise så det blir nog bättre nästa gång.
Men som sagt ta kontakt med www.feisar.com för pluggin när den kommer.

1
Bevaka tråden